beantwoord

Eerste jaar €29,00 bij dal voordeel abonnement aanbieden maar kost toch €50,00 bij het afsluiten?

• 24 maart 2014
  • 3 reacties
  • 946 Bekeken

Ik wil een dal voordeel abonnement afsluiten op de OV Chip kaart voor mijn zoon.
Nu staat er dat het eerste jaar €29,00 kost.
Ga je echter verder in het bestel proces, staat er constant €50,00 als bedrag.
Bij de laatste stap, betalen, ben ik gestopt met de bestelling want ik wil eerst eens weten hoe dat zit met €29,00 aanbieden en €50,00 afrekenen....

Hans
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 maart 2014, 10:42

Hallo Hans,

Lees nog eens goed wat er rechtsboven staat in dat kleine gele vakje op de webpagina over dat abonnement.

Helemaal aan het eind van de bestelprocedure moet je een code invoeren en op dat moment - vlak voor je een akkoord moet geven voor de betaling - wordt de prijs aangepast op €29.

En bovendien gaat de betaling via iDeal, dus als je het op het moment dat je doorgelinkt dreigt te gaan worden naar de iDeal pagina van je bank, kun je altijd nog afhaken.

Gewoon de bestelprocedure verder volgen tot je de actiecode moet invoeren, en dan moet alles in order komen.

Succes
Hans
Bekijk origineel

3 reacties

Het antwoord van Hans is juist. Wanneer je geen code invult dan blijft de prijs op €50 staan. Succes met het bestellen van je abonnement en alvast veel NS reisplezier toegewenst 🙂.
Ik wil een dal voordeel abonnement afsluiten op de OV Chip kaart voor mijn zoon.
Nu staat er dat het eerste jaar €29,00 kost.
Ga je echter verder in het bestel proces, staat er constant €50,00 als bedrag.
Bij de laatste stap, betalen, ben ik gestopt met de bestelling want ik wil eerst eens weten hoe dat zit met €29,00 aanbieden en €50,00 afrekenen....

Hans

Hallo Hans,

Lees nog eens goed wat er rechtsboven staat in dat kleine gele vakje op de webpagina over dat abonnement.

Helemaal aan het eind van de bestelprocedure moet je een code invoeren en op dat moment - vlak voor je een akkoord moet geven voor de betaling - wordt de prijs aangepast op €29.

En bovendien gaat de betaling via iDeal, dus als je het op het moment dat je doorgelinkt dreigt te gaan worden naar de iDeal pagina van je bank, kun je altijd nog afhaken.

Gewoon de bestelprocedure verder volgen tot je de actiecode moet invoeren, en dan moet alles in order komen.

Succes
Hans

Bedankt Hans,

Ik was er via een andere route gekomen en dan krijg je de actie code niet te zien.

GrHans
Hallo Hans,

Succes
Hans

Reageer