beantwoord

Elke maand opnieuw maand abonnement opladen?

• 2 september 2014
  • 3 reacties
  • 1214 Bekeken

Hallo, ik ben van plan om met de trein naar het werk te gaan reizen, en ben op zoek naar het juiste abonnement.
Vanuit het hoofdkantoor waar ik werk kreeg ik de mededeling dat ik een maandabonnement moet nemen.
Ik zag dat het zo'n 2 weken duurt voor een abonnement opgeladen kan worden nadat deze is besteld.

Vraag 1: Moet deze dan elke maand opnieuw besteld en op de kaart opgeladen worden?
Vraag 2: Dan moet er goed in de gaten gehouden worden wanneer het abonnement afloopt, en op tijd weer bestellen. Kan ik hier een herinnering voor ontvangen?
MVG,
jkraro
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 2 september 2014, 11:48

Ja, bij het maandabonnement moet je elke maand een nieuwe bestelling plaatsen, wanneer je al een persoonlijke OV-chipkaart bezit dan kun je het maandabonnement per direct in laten gaan en hoef je er dus niet twee weken van tevoren aan te denken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Ja, bij het maandabonnement moet je elke maand een nieuwe bestelling plaatsen, wanneer je al een persoonlijke OV-chipkaart bezit dan kun je het maandabonnement per direct in laten gaan en hoef je er dus niet twee weken van tevoren aan te denken.
Als je al een persoonlijke OV-chipkaart bezit, kan het Traject Vrij (maand)abonnement bij wijze van spreken na bestelling zelfs vandaag nog ingaan. Als je een dienstverband van een jaar hebt, kun je beter een Traject Vrij jaarabonnement nemen. Dat is voordeliger en dat hoef je niet maandelijks te bestellen. Er is geen reminder voor wanneer je maandabonnement afloopt.
Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb al een kaart, dus dat maakt het wat makkelijker. Ik zal tijdelijk moeten reizen met een maandabonnement, dus dat maar goed in de agenda zetten wanneer ik opnieuw moet bestellen.

Reageer