beantwoord

email factuur

• 25 november 2020
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Waarom krijg ik ineens een email dat de factuur klaar staat en deze er automatisch vanaf gehaald word? Heb dit nog nooit gehad

icon

Beste antwoord door Rueben NS 25 november 2020, 17:30

Dag Dogsbodylanguage en welkom op onze Community!

Zoals Robert B en Momo al aangeven, zal die factuur en bijbehorende kosten voor je abonnement zijn. Wil je hier zeker van zijn, dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je misschien sinds kort NS Flex? Bij Flex stuurt NS je voorafgaand aan de incasso een mail dat de factuur klaar staat. Bij abonnementen op saldo stuurt NS zo’n mail niet.

Nee heb een dalurenkaart

Badge +3

Nee heb een dalurenkaart

Dan zal die verlengd worden, zie Facturen in Mijn NS. En anders is het wellicht voor OV-fiets of Stallen op rekening van een eigen fiets.

Dag Dogsbodylanguage en welkom op onze Community!

Zoals Robert B en Momo al aangeven, zal die factuur en bijbehorende kosten voor je abonnement zijn. Wil je hier zeker van zijn, dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reputatie 7
Badge +3

Bij verlengen van een abonnement op saldo ontvang je een mail waarin staat dat je abonnement wordt verlengd en wat de nieuwe prijs is, niet dat je factuur klaar staat. Ook bij OV-fiets krijg je geen mail dat je factuur klaar staat, daar was juist nog een topic over geweest dat NS de voorwaarden had aangepast en er geen factuur meer gestuurd werd. 

Bij mijn weten wordt er alleen bij Flex een mail gestuurd dat de factuur klaar staat. Of NS moet het recent aangepast hebben dat het ook bij andere abonnement gebeurt nu. 

Reageer