beantwoord

Email klantenservice

• 18 september 2014
  • 13 reacties
  • 2104 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Kun je eigenlijk ook gewoon een mail sturen aan de klantenservice? Ik kan het niet vinden op de site......
icon

Beste antwoord door HansS 18 september 2014, 10:30

Jazeker. Via hun virtuele "medewerkster" EVA .

Bij "U zegt" vult u gewoon in e-mail of email. EVA vraagt dan of u inderdaad een mailtje wilt sturen.
Uiteraard bevestigt u dat met ja.
Daarop stelt EVA nog enkele vragen, zoals naam. ue w-mailadres, e.d. waarna je een tekstveld krijgt waar je je verhaal kwijt kunt.

Afhandeling van mail via EVA duurt overigens gemiddeld 4-5 werkdagen.
Bekijk origineel

13 reacties

Bij "U zegt" vult u gewoon in e-mail of email. EVA vraagt dan of u inderdaad een mailtje wilt sturen.
Daarop stelt EVA nog enkele vragen, zoals naam. ue w-mailadres, e.d. waarna je een tekstveld krijgt waar je je verhaal kwijt kunt.

Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens... Het is mij meerdere malen overkomen dat het wel een maand (een maand werkdagen?) duurde voordat ik een reactie kreeg. Bovendien is het voor EVA soms heel moeilijk om te begrijpen wat je nou bedoelt...
Lachen toch met de NS emails die beantwoord zouden worden binnen 5 dgn. Is dus sedert jaren nog helemaal niet verbeterd of veranderd wat dat aan gaat. Gewoon de slechtste klantenservice die ik ben tegen gekomen.
Daarbij komt ook nog dat een service die door NS wordt opgezegd met klant moet gewoon betaald worden en daarnaast incasso kosten worden ingehouden. Dus gewoon een grote oplichters bende in mijn ogen.

Had jaren een abon. met gratis dgn er bij voor € 88 p.jr. Onlangs was dat tijdens mijn afwezigheid schijnbaar afgelopen en wad een email gehad moeten hebben omtrent betaling etc en eventueel beëindiging etc. Kort daarop schrijven en aanmaning ontvangen die bij thuiskomst lagen te wachten gelijkt het verschuldigde bedrag overgemaakt. Direct daarna toch een schrijven van deurwaarder ontvangen inzake vordering van bijna €128 terwijl al betaald was. Klantenservice na heel lang wachten tel. bereikt die gewoon mede deelde dat alles was betaald maar voor niets want abbonement was reeds opgezegd door NS volgens hun email dan en dat het bedrag terug betaald zou worden echter minus paar dgn abbonement dat verrekend zou worden dus € 17 betaald voor niets dus en Syncasso kreeg bericht zaak was afgedaan dus het restant zou binnen kort worden terug betaald.Nu komt het na bijna tig emails, chats en telefonisch in contact te komen (niet gelukt) krijg bijn 1.1/2 mns na eerste email bericht het bedrag wordt terug gestort maar MINUS incasso kosten ook nog eens van € 40 Nou dat zijn dus met recht OPLICHTINGS praktijken in mijn ogen. Dus van de € 88 voor niets overgemaakt blijft er € 30 over knap gedaan die extra subsidie via klanten dia van AOW moeten rondkomen binnen te slepen. Denk dat ik maar eens mijn tijd en kosten in rekening ga brengen aan de NS wegens nalatigheid en onterechte incasso etc in rekening brengen en bijna 2 mnd lang allerhande correspondentie, chats, telefonisch onderhoud, om duidelijkheid te krijgen in de kwestie ga berekenen.

Zal ook nimmer iets dergelijks gaan gebruiken of wat dan ook en zoveel mogelijk het gebruik van de NS zal verhinderen. Ook al zal dat niet mee vallen gezien de monopolie van e.a. @:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
😠
Goedemorgen Marcel. Vervelend dat je zo'n slecht beeld van onze Klantenservice hebt.

Die achterstand vind ik ook erg vervelend. We hebben al flink wat stappen genomen om daar zo snel mogelijk wat aan te doen, want het is zeker niet netjes tegenover onze klanten. Hopelijk zien we snel verbetering. Gelukkig hebben we ook onze kanalen op Social media, zoals dit forum. Hier kun je ook altijd je vraag of bericht delen.

Je schrijft dat er iets is misgegaan met de automatische betaling van jouw abonnement. Vrijwel meteen heb je betaald en ondanks dat kreeg je een aanmaning van Syncasso. Dat is erg vervelend. Ik wil graag even voor je kijken wat er precies is misgegaan, en of ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij misschien een privébericht willen sturen met jouw naam en adres? Dit kun je doen door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.
Goedemorgen Marcel. Vervelend dat je zo'n slecht beeld van onze Klantenservice hebt.

Die achterstand vind ik ook erg vervelend. We hebben al flink wat stappen genomen om daar zo snel mogelijk wat aan te doen, want het is zeker niet netjes tegenover onze klanten. Hopelijk zien we snel verbetering. Gelukkig hebben we ook onze kanalen op Social media, zoals dit forum. Hier kun je ook altijd je vraag of bericht delen.

Je schrijft dat er iets is misgegaan met de automatische betaling van jouw abonnement. Vrijwel meteen heb je betaald en ondanks dat kreeg je een aanmaning van Syncasso. Dat is erg vervelend. Ik wil graag even voor je kijken wat er precies is misgegaan, en of ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij misschien een privébericht willen sturen met jouw naam en adres? Dit kun je doen door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Ik heb tot vervelens aan toe contact en antwoord ontvangen al geruime tijd van denk 10 verschillende personen en het laatste positieve bericht was van zekere[h1 Kristel [/h1die mij informeerde dat het bedrag voor 9 dec betaald zal gaan worden. Hiep hiep hoera (dacht ik en zie Klantenservice wordt wakker en stuurt een bericht dat er incasso kosten zullen worden ingehouden voor iets wat er niet meer is en door NS was opgezegd en dat bedrag dus niet voor 9 dec maar mogelijk ca. 3 wkn zal gaan duren en dus pas in 2017 3 mnd later ***tekst verwijderd vanwege grove inhoud.

Echt een grote oplichters bende van de 1e klasse.Van het totaal betaalde bedrag ( voor niets bleek dus) wordt er eerst ca € 18 ingehouden en dan ineens €40 incasso ( voor wat....????) blijft er een bedrag over € 30 echt geweldig gedaan NS doorgaan zo met die oplichters praktijken het siert jullie hoe er met AOW'ers wordt omgegaan Bijna € 88 betaald en dan maar € 30 terug betalen ergens in 2017 na 3 mnd of langer

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Heeft u al een pb'tje naar Sivan gestuurd?
Heeft u al een pb'tje naar Sivan gestuurd?

Hoeveel mensen dien ik te informeren daar ik reeds meer dan 10 personen inzake deze kwestie heb verteld hoe en wat.
Voor laatste bericht was van een Kristel die mij mededeelde dat het bedrag van € 70 voor 9 dec op mijn rekening zal staan nu blijkt dat ook dus niet te lukken en worden er zelfs extra kosten door NS in rekening gebracht.
Ben aan het einde van mijn weg hier bij de NS
Goedemorgen Marcel. Fijn dat je mij even jouw gegevens stuurt. Vervelend dat je al zo lang bezig bent.

Ik heb even alles bekeken.
- Op 09-07 sturen wij een aankondiging van de verlenging
- Op 28-08 wordt het abonnement verlengd
- Op 31-08 wordt het abonnementsgeld afgeschreven
- Op 15-09 wordt het abonnementsgeld gestorneerd
- Op 22-09 sturen wij een Acceptmail
- Op 29-09 sturen wij een acceptgiro
- Op 12-10 wordt een laatste aanmaning verstuurd
- Op 19-10 wordt de betaling overgedragen aan het incassobureau
- Op 24-10 betaal je het abonnementsgeld aan NS. De incassokosten betaal je nooit. Je betaalt dus slechts een deel van de vordering.
- Omdat de betaling niet volledig is voldaan, wordt het abonnement beëindigd

Je gaf eerder aan dat je vanwege familiaire omstandigheden niet in staat was tijdig te betalen. Dat is natuurlijk erg vervelend. Om die reden begrijp ik dat je de betaling bent vergeten. Als een teken van begrip zal ik de incassokosten aan je terugbetalen. Ik kan je helaas geen Voordeelurenabonnement meer bieden, omdat dit product niet meer wordt verkocht. Ik heb technisch gezien dus niet de middelen dit product weer voor je te activeren. Je kunt wel een Dal Voordeel aanschaffen.
Goedemorgen Marcel. Fijn dat je mij even jouw gegevens stuurt. Vervelend dat je al zo lang bezig bent.

Ik heb even alles bekeken.
- Op 09-07 sturen wij een aankondiging van de verlenging
- Op 28-08 wordt het abonnement verlengd
- Op 31-08 wordt het abonnementsgeld afgeschreven
- Op 15-09 wordt het abonnementsgeld gestorneerd
- Op 22-09 sturen wij een Acceptmail
- Op 29-09 sturen wij een acceptgiro
- Op 12-10 wordt een laatste aanmaning verstuurd
- Op 19-10 wordt de betaling overgedragen aan het incassobureau
- Op 24-10 betaal je het abonnementsgeld aan NS. De incassokosten betaal je nooit. Je betaalt dus slechts een deel van de vordering.
- Omdat de betaling niet volledig is voldaan, wordt het abonnement beëindigd

Je gaf eerder aan dat je vanwege familiaire omstandigheden niet in staat was tijdig te betalen. Dat is natuurlijk erg vervelend. Om die reden begrijp ik dat je de betaling bent vergeten. Als een teken van begrip zal ik de incassokosten aan je terugbetalen. Ik kan je helaas geen Voordeelurenabonnement meer bieden, omdat dit product niet meer wordt verkocht. Ik heb technisch gezien dus niet de middelen dit product weer voor je te activeren. Je kunt wel een Dal Voordeel aanschaffen.

Allereerst mijn dank als nog voor de enige goede reactie tot dusver in deze kwestie ondanks alle andere personen die hierbij betrokken waren.

Ik neem aan dat alle data etc zoals genoemd juist zijn echter bij mij totaal niet bekend ware of zijn wat betreft voor de periode van eind Sept zeker.
Ik heb ook op op 4 oct een aanmaning gekregen via post althans die ik dus bij thuiskomst gevonden had na afwezigheid van enige tijd. Alle emails etc nimmer of mogelijk in de junk folder van windows 10 terecht gekomen en mogelijk dus allemaal verdwenen.

Maar zoals eerder vermeld bij thuiskomst heb ik eerst gecheckt via afschr. ING welk tijdstip de abonnem. kosten werden betaald om te checken of inderdaad juist was en zag dat ieder jaar dit rond sept/oct meestal betaald waren dus heb ik het bedrag zoals vermeld op de acceptgiro van 4 oct dan ook overgemaakt waaruit in principe geheel niets omtrent Syncasso of opzegging van lopende abonnement wordt gesproken Al dit gedoe kwam ca 2 wkn later pas.nadat was voldaan.

Mijn indruk was vanaf moment dat ik eindelijk telefonisch contact had met de klantenservice dat het eigenlijk wel goed uit kwam voor NS dat er te laat betaald was en daarom het oude abonnement dus " legaal" kon worden opgezegd zodat men gedwongen kon worden een nieuw maar verhoogd abonnement moest afsluiten en betalen en dat gaf mij een zeer "onprettig" gevoel te meer dat er toen ook een credit nota werd
gestuurd voor het bedrag verminderd met enige dgn waarschijnlijk van einde oude abonnement tot betaling
was ontvangen waardoor er ca € 18 werd afgetrokken. Ok dacht ik had ik maar moeten opletten. Het gedoe omtrent de incasso kosten die men ineens in rekening ging brengen kwam pas afgelopen dgn. nadat er volop heen en weer gechat was emails verzonden die nimmer werden beantwoord etc etc. Dit was een hele grote druppel die de emmer deed overlopen.

Ga nu maar in spanning afwachten hoe of wat en hoe lang dit weer allemaal gaat duren gezien het antwoord van de Fin.Adm dat e.a. 3 wkn zal gaan duren dus niet zoals mij eerder was toegezegd voor 9 dec.
Ga in ieder geval mijn dank zeggen voor de verleende hulp in deze toch wel zeer rare en vervelende kwestie en hoop dat hiermede mogelijk toch een eind in zicht is van dit alles.
Uiteraard ook het misschien teveel uiten van mijn "gevoelens " in dit alles daar het allemaal erg onpersoonlijk en weinig begrip heb kunnen waarnemen gedurende de langere periode .

Mvg
Marcel Bussing
Ik kan me goed voorstellen dat je erg baalt van de manier waarop dit allemaal is gelopen, Marcel.

Ik zie dat de restitutie klaarstaat. Als je volgende week vrijdag nog niets hebt gehad, geef je mij dan even een seintje via een privébericht? Dan loop ik persoonlijk even langs de Financiële afdeling.

En graag gedaan, ik hoop dat je volgende ervaring met ons een stuk positiever is 🙂.
Reputatie 7
Die laatste bijlage zou ik even weghalen, u post het op een openbaar forum en iedereen kan meekijken. U doet dat door op het potloodje te drukken bij uw bericht (naast het nummer 9)
Ik kan me goed voorstellen dat je erg baalt van de manier waarop dit allemaal is gelopen, Marcel.

Ik zie dat de restitutie klaarstaat. Als je volgende week vrijdag nog niets hebt gehad, geef je mij dan even een seintje via een privébericht? Dan loop ik persoonlijk even langs de Financiële afdeling.

En graag gedaan, ik hoop dat je volgende ervaring met ons een stuk positiever is 🙂.

Wachten vol spanning af en hoop inderdaad toch geen contact meer te hoeven opnemen daar dan alles toch nog goed zal zijn afgehandeld:)
Ik heb de bijlage verwijderd, Slidestops.

Reageer