En wat doen jullie voor de bestaande klanten | NS Community
beantwoord

En wat doen jullie voor de bestaande klanten

  • 21 March 2022
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Ik lees dat als je nu een Flex Dal Voordeel afsluit zowel 3 maand korting krijgt als een persoonlijke OV kaart. Zelf heb ik Flex Dal Voordeel een paar maand geleden afgesloten. Krijg ik nu ook 3 maand korting en een persoonlijke OV kaart of moet ik mij afmelden en daarna weer aanmelden om dit pakket te ontvangen?

icon

Beste antwoord door Robert B 21 March 2022, 18:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Afmelden, uw abonnement omzetten naar Flex Basis en het abonnement opnieuw bestellen, maar dan met de korting moet mogelijk zijn. U pakt toch weer € 7,50.

 

U krijgt deze korting absoluut niet automatisch als bestaande klant. Het is reclame en die reclame was er niet toen u het eerder afsloot. Ik krijg het geld van mijn slabakken van Albert Heijn die ik eerder kocht ook niet terug als ze nu in de reclame zijn. U heeft een eerlijk contract afgesloten en bent daarmee niet slecht behandeld.

 

Dit is wel een lek in de actie natuurlijk. Ik weet niet of NS hier op de achtergrond beperkingen in heeft aangebracht of zal aanbrengen. Ik zal echt niet de enige zijn die dit ziet en zeker hier niet. Het lijkt de Flexvariant te worden van wat eerder 29 euro voor een jaarabonnement was. NS werft er ongetwijfeld klanten mee.

Badge +3

Als je bij Abonnement Wijzigen de optie van € 2,50 ziet staan dan kan je gewoon wisselen van Dal Voordeel naar Dal Voordeel en krijg je 3 maanden korting.

Je hoeft dan niet eerst te wijzigen naar Flex Basis, waarna je mogelijk contact op moet nemen met de Klantenservice omdat Mijn NS vindt dat je nog in een wijzigingsperiode (van een maand) zit.

Reputatie 7
Badge +3

En als je niet alleen de korting wil maar ook de gratis persoonlijke OV-chipkaart, kun je het Dal Voordeel abonnement nu op een nieuwe kaart aanvragen en daarna je al bestaande abonnement wijzigen naar Flex Basis of Flex helemaal opzeggen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hm, ik kreeg een foutmelding, het is inderdaad handiger. Zo zie je, trucs te over. ;-)

Badge +3

Hm, ik kreeg een foutmelding, het is inderdaad handiger. Zo zie je, trucs te over. ;-)

Zeker weten doe ik het niet, want had geen Dal Voordeel om het mee te testen. Vanuit Flex Basis is het in ieder geval geen enkel probleem (zojuist gedaan en een factuur van 45 cent erbij voor 5 dagen) en anders is er inderdaad de optie voor een gratis nieuwe kaart.

Reageer