beantwoord

Er is een bedrag van bijna 70 euro van mijn rekening afgeschreven door NS groep IZ ns REIZIGERS.

• 25 april 2017
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

Ik zag net wel wat antwoorden op het forum staan, maar erg duidelijk wordt het nog niet.....
Er staat op mijn afschrijving een bestelnummer waar is dat van?
Ik reis op saldo, dus het zou kunnen dat ik in de afgelopen maanden een dagje wat verder heb gereisd dan normaal, kan dat het zijn?
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 april 2017, 09:50

In het algemeen zijn er drie dingen waarvoor NS geld van uw rekening afschrijft: de kosten van een abonnement, de kosten voor reizen buiten het afgekochte traject met een Traject Vrij-abonnement en de huurkosten van OV-fiets. Om te achterhalen wat de reden voor de afschrijving in uw geval is, kunt u in Mijn NS bij Facturen kijken. Daar ziet u een specificatie van de afschrijving.

U kunt natuurlijk ook even direct contact opnemen met de klantenservice. Aan de hand van uw persoonlijke gegevens zullen zij u kunnen vertellen met welke reden het bedrag is afgeschreven. Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
In het algemeen zijn er drie dingen waarvoor NS geld van uw rekening afschrijft: de kosten van een abonnement, de kosten voor reizen buiten het afgekochte traject met een Traject Vrij-abonnement en de huurkosten van OV-fiets. Om te achterhalen wat de reden voor de afschrijving in uw geval is, kunt u in Mijn NS bij Facturen kijken. Daar ziet u een specificatie van de afschrijving.

U kunt natuurlijk ook even direct contact opnemen met de klantenservice. Aan de hand van uw persoonlijke gegevens zullen zij u kunnen vertellen met welke reden het bedrag is afgeschreven. Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 7
Klinkt kwa prijs eerder als een voordeelurenabonnement 🙂
Welkom op het NS Serviceforum Maaike. Ben je ondertussen al achter de oorzaak van de afschrijving? Al contact met onze klantenservice gehad?
Reputatie 7
Mocht je er nog niet uit zijn, Maaike, dan wil ik graag voor je kijken. Geef maar in dit topic aan of je eruit bent gekomen, ik ben tot 22:00 uur op het forum te vinden.

Reageer