beantwoord

Er wordt verlengd terwijl ik heb opgezegd

• 1 mei 2015
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Een paar weken geleden heb ik een mail gekregen waar werd aangekondigd dat mijn voordeelurenabonnement binnenkort wordt verlegd tenzij ik hem zou opzeggen. Ik had sowieso niets aan dat abonnement want ik ben student dus natuurlijk wilde ik hem opzeggen. Dat heb ik telefonisch gedaan maar toch kreeg ik een wat verontrustende mail vanochtend. Heb proberen te bellen maar stond zo lang in de wacht dat ik het hier maar probeer:
icon

Beste antwoord door Thijs NS 1 mei 2015, 14:23

Heb je de beëindiging wel bevestigd bij een kaartautomaat? Als dat niet gebeurd is loopt het abonnement gewoon door. Ik kan je abonnement opnieuw stopzetten. Kun je daarvoor een privébericht sturen met je NAW-gegegevens? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en dan op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

2 reacties

Fijn dat u ook komend jaar klant bij ons blijft. Wij hebben voor u het volgende doorlopende abonnement verlengd per 1 mei 2015.
OV-chipkaart:
3528 0200 3643 6827
Abonnement en klasse:
Dal Voordeel, 2e klas

Betaalwijze:
Jaarlijks
Prijs abonnement:
€ 50,00 per jaar

De incasso van € 50,00 zal omstreeks 7 mei 2015 van rekeningnummer
ten name van Mw T W Cramwinckel plaatsvinden.
De incasso vindt altijd op een werkdag plaats.
De feitelijk door de bank uitgevoerde incasso kan uit meerdere afzonderlijke bedragen bestaan. U herkent de betaling op uw bankafschrift aan de volgende incassogegevens:
Naam incassant:
NS groep iz NS Reizigers
Creditor ID:
NL03 ZZZ 30124358 0000
Referentienummer:
4676343
Heb je de beëindiging wel bevestigd bij een kaartautomaat? Als dat niet gebeurd is loopt het abonnement gewoon door. Ik kan je abonnement opnieuw stopzetten. Kun je daarvoor een privébericht sturen met je NAW-gegegevens? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en dan op 'stuur bericht'.

Reageer