beantwoord

Ex student

• 12 september 2017
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Vanochtend heb ik alle stappen ondernomen om gratis daluren aan te vragen, alleen toen kwam ik erachter dat ik mijn ABN AMRO edentifier niet mee had waardoor ik de 0,01 euro niet kon overmaken. Nu het avond is en ik thuis ben wilde ik het opnieuw doen alleen nu staat er dan de code al gebruikt is en ik gewoon 50 euro moet betalen, wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 september 2017, 13:12

Hallo Annelotte24, leuk dat je ons forum hebt gevonden,

Spijtig dat de bestelling niet goed is verlopen. Heb je vandaag al gepboeerd de bestelling opnieuw te laten plaatsvinden? Indien het nog niet is gelukt wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. We bekijken dan graag de mogelijkheden om dit abonnement alsnog met een korting van 50 euro aan te bieden. We vragen dan wel om een bewijsstuk dat je klaar bent met studeren. Deze kan je vinden via de website van DUO.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Wachten tot de volgende dag. In de nacht worden alle codes waarvoor de bestelling niet is afgerond gereset. Dus vandaag zou het weer moeten werken.
Hallo Annelotte24, leuk dat je ons forum hebt gevonden,

Spijtig dat de bestelling niet goed is verlopen. Heb je vandaag al gepboeerd de bestelling opnieuw te laten plaatsvinden? Indien het nog niet is gelukt wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. We bekijken dan graag de mogelijkheden om dit abonnement alsnog met een korting van 50 euro aan te bieden. We vragen dan wel om een bewijsstuk dat je klaar bent met studeren. Deze kan je vinden via de website van DUO.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Reageer