beantwoord

Ex-student abbonement

• 25 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Beste NS,

Ik ben onlangs bewust geworden van het Ex-Student abonnement zoals jullie die aanbieden. Nadat ik mijn Studentenreisproduct heb stopgezet ben ik naar het buitenland gegaan voor een ervaring daar. Ik had dus eigenlijk tot 24 Juli het recht om gebruik te kunnen maken van jullie aanbieding, maar daar ben ik jammer genoeg dus te laat voor, heel spijtig. Ik vroeg me af of er een manier was of dit alsnog kon worden geregeld met jullie. Als ik het zo lees is het een regeling uit coulance en om ons als klant te houden. Ik zal afwachten op jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Leny NS 25 augustus 2014, 19:57

Dag Marradonna18, welkom op het forum. Dit aanbod is éénmalig en geldig binnen 3 maanden na beëindiging van je Studentenreisproduct. Hiervoor hebben we geen coulanceregeling. Indien de actie verlopen is, kunnen we niks meer doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Dag Marradonna18, welkom op het forum. Dit aanbod is éénmalig en geldig binnen 3 maanden na beëindiging van je Studentenreisproduct. Hiervoor hebben we geen coulanceregeling. Indien de actie verlopen is, kunnen we niks meer doen.

Reageer