beantwoord

Ex-student actiecode werkt niet

  • 14 september 2015
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Ik heb vorige week dinsdag mijn studentenreisproduct stopgezet omdat ik ben afgestudeerd. Nu wou ik net het dalvoordeel abonnement er op laten zetten, maar nu geeft hij steeds aan dat De actiecode is niet geldig is.. Ik heb al minimaal 48 uur gewacht en de drie maanden zijn nog niet om. Mijn vraag dus waarom deze niet werkt en wat ik hier aan kan doen? Morgen moet ik weer met de trein en ik vind het erg jammer als ik dit voor de volle pond moet doen.
icon

Beste antwoord door Inge NS 15 september 2015, 10:50

Welkom op het forum DjamillaGroeneveld!

Vervelend dat de actiecode niet werkt! Er zijn twee codes in de omloop: 'Exstudent' gevolgd door het 16-cijferig kaartnummer of 'Student' gevolgd door het 16-cijferig kaartnummer. Ik wil je aanraden om de code die je niet hebt gebruikt nog even te proberen. Houd er verder rekening mee dat je voor de actiecode het kaartnummer nodig hebt van de OV-chipkaart waar je Studentenreisproduct het laatst opstond. Mocht dit niet de oplossing zijn voor de foutmelding, dan wil ik je aanraden om je code te laten controleren door de klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Hebt u uw studentenreisproduct al eens eerder stopgezet, bijvoorbeeld omdat u naar het buitenland ging of omdat u tijdelijk stopte met studeren? De code kan alleen gebruikt worden als u het studentenreisproduct voor het eerst stopzet.
Hebt u uw studentenreisproduct al eens eerder stopgezet, bijvoorbeeld omdat u naar het buitenland ging of omdat u tijdelijk stopte met studeren? De code kan alleen gebruikt worden als u het studentenreisproduct voor het eerst stopzet.

Nee ik heb vier jaar aansluitend van het product gebruik gemaakt en zet hem nu voor de eerste keer stop.
Welkom op het forum DjamillaGroeneveld!

Vervelend dat de actiecode niet werkt! Er zijn twee codes in de omloop: 'Exstudent' gevolgd door het 16-cijferig kaartnummer of 'Student' gevolgd door het 16-cijferig kaartnummer. Ik wil je aanraden om de code die je niet hebt gebruikt nog even te proberen. Houd er verder rekening mee dat je voor de actiecode het kaartnummer nodig hebt van de OV-chipkaart waar je Studentenreisproduct het laatst opstond. Mocht dit niet de oplossing zijn voor de foutmelding, dan wil ik je aanraden om je code te laten controleren door de klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer