beantwoord

Ex-student code werkt niet

• 1 december 2014
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

Hallo,

Ik ben sinds 3 weken gestopt met mijn opleiding. Nu heb ik natuurlijk mijn studentenreisproduct stop moeten zetten. Ik kwam op internet tegen dat ik via een exstudent code een jaar gratis met 40 % korting kon reizen. Ik heb mijn studentenreisproduct zaterdag stop gezet en het is 48 uur geleden. De code werkt niet. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 1 december 2014, 15:08

Hoi Denise,
Bij de wachttijd van 48 uur wordt het weekend helaas niet meegeteld. Als je je studentenreisproduct zaterdag hebt stopgezet kun je dus op z'n vroegst aanstaande woensdag een NS-abonnement aanvragen.
Overigens mag je alle door NS aangeboden jaarabonnementen afsluiten. Je krijgt over het jaar € 50,- korting. Omdat een Dal Voordeel abonnement slechts € 50,- kost is dat gratis, maar een andere abonnementsvorm kiezen kan ook.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hoi Denise,
Bij de wachttijd van 48 uur wordt het weekend helaas niet meegeteld. Als je je studentenreisproduct zaterdag hebt stopgezet kun je dus op z'n vroegst aanstaande woensdag een NS-abonnement aanvragen.
Overigens mag je alle door NS aangeboden jaarabonnementen afsluiten. Je krijgt over het jaar € 50,- korting. Omdat een Dal Voordeel abonnement slechts € 50,- kost is dat gratis, maar een andere abonnementsvorm kiezen kan ook.
Hoi,

Bedankt voor de informatie! Ik wacht eventjes tot woensdag af dan!
Welkom op het forum denise.vanschip.7! Keuzereiziger heeft je al van uitleg voorzien, waarvoor dank. 🙂 Ik heb zijn bijdrage als beste antwoord gemarkeerd. Klik hier voor mogelijke andere oorzaken wat betreft de ongeldigheid van je actiecode.
Welkom op het forum denise.vanschip.7! Keuzereiziger heeft je al van uitleg voorzien, waarvoor dank. 🙂 Ik heb zijn bijdrage als beste antwoord gemarkeerd. Klik hier voor mogelijke andere oorzaken wat betreft de ongeldigheid van je actiecode.

ben ik weer! Ik probeerde net weer de actie code in te vullen. Weer kwam er te staan dat de actiecode verlopen is. Kunt u misschien via een systeem in zien waarom het niet lukt? Ik heb zover ik weet niet eerder gebruik gemaakt van een actie.
Hallo Denise, Kan je je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer (Van je studenten OV) in een privebericht sturen? Dan ga ik voor je kijken wat de oorzaak kan zijn. Groet, Marjan
Hallo Denise, Kan je je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer (Van je studenten OV) in een privebericht sturen? Dan ga ik voor je kijken wat de oorzaak kan zijn. Groet, Marjan

Ik heb u een privebericht gestuurd!

Reageer