Ex-student Dal Voordeel

• 10 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Hallo NS,

Ik ben dit jaar afgestudeerd en ik heb afgelopen vrijdag mijn OV-studenten product stopgezet op mijn OV kaart. Nu las ik op de NS site dat ik recht heb op een jaar Dal Voordeel, dus dat wilde ik gaan bestellen. Ik las ook dat ik een code op de bestelpagina moest invoeren om het geldig te krijgen. Ik moest dit invoeren: Exstudent1234123412341234 en dan de nummers van mijn eigen OV-chipkaart. Dit heb ik meerdere malen geprobeerd, maar steeds kreeg ik de meldig dat het een ongeldige code was. Wat doe ik verkeerd? En hoe kan ik op de juiste manier mijn Dal Voordeel aanvragen?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Bent u tijdens uw studie een poosje in het buitenland geweest? Of heeft u een poosje uw OV-studentenreisproduct stopgezet? Dan gold die datum als ingangsdatum van de actie, zelfs als de actie nog helemaal niet bestond rond die tijd... En dan heeft u dus nu geen recht op korting op een abonnement...
Ja klopt, de spelregels van de actie vinden wij op dit forum ook niet eerlijk!
Badge
Dagdag, welkom op het NS serviceforum. Dat is ook mijn vraag. Heb je je studentenreisrecht al een keertje stopgezet? (i.v.m studie/stage in het buitenland) Want de actie loopt vanaf het moment dat je je studentenreisrecht voor de eerste keer stopzet. De actiecode vervalt dan ook automatisch na 3 maanden. Ik heb je vraag verplaatst naar 'abonnementen'.

Reageer