beantwoord

Ex student - Dal voordeel abonnement

• 7 mei 2015
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Ik heb afgelopen dinsdag mijn OV studenten product stop gezet en probeer vandaag mijn "gratis" dal voordeel abonnement op m'n OV te zetten. Nu blijkt het 1 cent te kosten, wat normaal geen probleem is, maar aangezien ik voor een aantal dagen in het buitenland zit zonder cardreader word dit een iets ander verhaal.. dus heb ik de transactie moeten stopzetten.

De vraag is nu wat ik hier aan kan doen aangezien de code maar 48uur geldig is, en ik pas komende zondag in Nederland weer ben.

Overigens is het ook zo dat, als ik het nu nog een keer doorloop, de volgende foutmelding krijg bij stap3:
"U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart."

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 7 mei 2015, 12:27

De code is niet maar 48 uur geldig. U kunt de code juist pas na 48 uur gebruiken, en dan tot drie maanden na het stopzetten van het studentenreisproduct. Daarnaast is het een bekend probleem dat er tijdelijk geen bestelling meer gedaan kan worden voor een bepaalde OV-chipkaart als de betaling van een product voor die OV-chipkaart is mislukt. Als u zondag weer in Nederland bent, dan zal de vastgelopen bestelling uit het systeem verwijderd zijn en kunt u het nogmaals proberen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
De code is niet maar 48 uur geldig. U kunt de code juist pas na 48 uur gebruiken, en dan tot drie maanden na het stopzetten van het studentenreisproduct. Daarnaast is het een bekend probleem dat er tijdelijk geen bestelling meer gedaan kan worden voor een bepaalde OV-chipkaart als de betaling van een product voor die OV-chipkaart is mislukt. Als u zondag weer in Nederland bent, dan zal de vastgelopen bestelling uit het systeem verwijderd zijn en kunt u het nogmaals proberen.

Reageer