beantwoord

Ex-student Dal Voordeel Abonnement na 3 maanden.

• 13 november 2019
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Beste NS,

Ik ben een afgestudeerde student. Alleen nu was ik te laat om binnen 3 maanden na het stopzetten van mijn studentreisproduct om gratis het Ex-student Dal Voordeel Abonnement aan te vragen. Namelijk mijn unieke kortingscode werkt niet meer. NS klantenservice vertelde mij dat het nog steeds (binnen 6 maanden na het stopzetten van mijn studentreisproduct) mogelijk is om in aanmerking te komen voor de gratis Ex-student Dal Voordeel Abonnement. Zij vertelde mij dat zolang als ik na het kopen van een een normal Dal Voordeel Abonnement dat ik met bewijs van aankoop, bewijs van mijn DUO afgestudeerde datum, naam, address, en IBAN nummer het geld ter waarde van het Dal Voordeel Abonnement (€50) teruggestort kon krijgen.

Mijn vraag is klopt dit? En naar welk email address (of Facebook of NS Chat) kan ik deze informatie toe sturen?

Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Ramon Klomp.

icon

Beste antwoord door Emma NS 13 november 2019, 14:34

Wat fijn dat je het helemaal zelf hebt kunnen vinden @RamonKlomp. Het klopt inderdaad dat we hier wel eens coulant in zijn! Veel plezier van je nieuwe Dal Voordeel abonnement.  

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voor zover ik weet is de actie alleen geldig als deze binnen 3 maanden is aangevraagd.

Er wordt soms uit coulance de korting gegeven aan ex-studenten die bijvoorbeeld door een buitenlandstudie SPR eerder hebben stopgezet.

Hartelijk dank voor de mede-reacties. Ik kreeg zojuist antwoord op mijn vraag waaruit blijkt dat het inderdaad nog mogelijk is. Je kan dan het beste de betreffende informatie zoals boven vernoemd via de NS Chat (via de NS website) of anders via hun Facebook of Twitter account opsturen. Bewijs van aankoop is niet nodig. Zorg er wel voor dat je het Dal Voordeelabonnement hebt besteld en geactiveerd hebt via een kaartautomaat. Gr, Ramon.

Wat fijn dat je het helemaal zelf hebt kunnen vinden @RamonKlomp. Het klopt inderdaad dat we hier wel eens coulant in zijn! Veel plezier van je nieuwe Dal Voordeel abonnement.  

Reageer