beantwoord

Ex-student Dal Voordeel actiecode niet geldig

• 21 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 2970 Bekeken

Hoi,

Vorige week wou ik een ex student dal voordeel abonnement aanvragen, maar toen werd er aangegeven dat mijn OV studentenkaart (het studentenreisproduct is een week geleden stop gezet) minder lang geldig is als het ex student dal abonnement. Dus heb ik een nieuwe persoonlijke ov chipkaart aangevraagd. Zojuist probeer ik het dal voordeel abonnement af te sluiten en de ex student met het nummer in te voeren maar er wordt aangegeven actie code is niet geldig.

Wat kan ik doen om toch gebruik te maken van de kortingsactie om met 40% korting te reizen?

Zojuist probeer ik mijn
icon

Beste antwoord door Inge NS 22 augustus 2015, 09:57

Welkom op het forum Chloe12!

De actiecode bestaat inderdaad uit 'Student' of 'Exstudent' direct aangevuld met de 16 cijfers van de OV-chipkaart waar je Studentenreisproduct het laatst op heeft gestaan. Als je al een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart hebt besteld, dan kan je in het tweede bestelscherm bij 'Bestaande OV-chipkaart' gewoon het kaartnummer van deze OV-chipkaart invoeren. Het Dal Voordeel abonnement wordt dan tegen betaling van €0,01 op de nieuwe OV-chipkaart geplaatst.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U had geen nieuwe persoonlijke kaart hoeven aan te schaffen. Tijdens het bestellen van Dal Voordeel had u ervoor kunnen kiezen om gratis een nieuwe OV-chipkaart mee te bestellen. Alleen in de actiecode had u dan het nummer van uw oude OV-chipkaart verwerkt.

Controleer of u het nummer van uw oude kaart in de actiecode hebt verwerkt. Lukt het alsnog niet? De aanbieding is geldig tot drie maanden na de eerste keer beëindigen van het studentenreisproduct. Als u bijvoorbeeld eens naar het buitenland bent geweest en daarom al eerder uw reisproduct eens beëindigd hebt, dan kunt u nu niet meer van de actie gebruikmaken.
Welkom op het forum Chloe12!

De actiecode bestaat inderdaad uit 'Student' of 'Exstudent' direct aangevuld met de 16 cijfers van de OV-chipkaart waar je Studentenreisproduct het laatst op heeft gestaan. Als je al een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart hebt besteld, dan kan je in het tweede bestelscherm bij 'Bestaande OV-chipkaart' gewoon het kaartnummer van deze OV-chipkaart invoeren. Het Dal Voordeel abonnement wordt dan tegen betaling van €0,01 op de nieuwe OV-chipkaart geplaatst.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer