beantwoord

Ex student dal Voordeel zoner automatische incasso

• 29 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 466 Bekeken

Ik moet nu 1 cent betalen en daarvoor een automatische incasso toestaan?
Er wordt vooraf gesproken over verplicht met iDeal betalen... maar niets over een automatische incasso.

Is het niet mogelijk dit te weigeren? ik wil dit zelf regelen, niet via een automatische incasso.

En wat wordt er verstaan onder "gebruikskosten"? ik vind dit niet duidelijk verklaart.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 29 augustus 2014, 09:56

Dal Voordeel is een doorlopend abonnement. Dat wil zeggen dat het abonnement volgend jaar wordt verlengd, tenzij je het voor die tijd opzegt. De kosten voor het volgende abonnementsjaar worden dan per automatische incasso geïnd. Overigens kun je na het eerste jaar wel maandelijks opzeggen, waarbij de resterende hele maanden aan abonnementskosten worden terugbetaald.
Bekijk origineel

4 reacties

Dal Voordeel is een doorlopend abonnement. Dat wil zeggen dat het abonnement volgend jaar wordt verlengd, tenzij je het voor die tijd opzegt. De kosten voor het volgende abonnementsjaar worden dan per automatische incasso geïnd. Overigens kun je na het eerste jaar wel maandelijks opzeggen, waarbij de resterende hele maanden aan abonnementskosten worden terugbetaald.
Ja zover snap ik het, maar wat zijn die "gebruikskosten" dan?

ps. bedankt voor de snelle reactie 🙂
In welke context heeft men het over 'gebruikskosten'?
Beste Sjoeter, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor je vraag over het Dal Voordeel abonnement. Pe_Pe heeft deze vraag juist beantwoord. Ik vraag me alleen af op welke 'gebruikskosten' je doelt en waar je dit hebt zien staan. Kan je een print screen maken en delen in dit topic?

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer