beantwoord

Ex-student daluren abbonement, in september heb ik al studenten ov..

• 21 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Hallo,

Ik heb een daluren abbonement voor exstudenten toch maar genomen last minute aangezien ik een introductieweek heb, en liever 40 euro betaal dan 90 (Rotterdam-Amsterdam).

Nu heb ik van een paar topics begrepen dat je beter dat op een aparte kaart kon doen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Ik heb het op mijn (enige) persoonlijke ov gedaan? Ik heb het voor komende twee weken nog even nodig, maar per september gaat mijn studentov in. Help!

Gr. Adelaide
icon

Beste antwoord door Nathan NS 21 augustus 2018, 21:36

Welkom bij onze community Adelaide!

Dan wil ik je adviseren om contact met ons op te nemen wanneer je het Dal Voordeel abonnement niet meer nodig hebt. Dan zullen wij een uitzondering maken en je Dal Voordeel abonnement eerder beëindigen. Je kan bellen naar 030 751 5155, een privébericht sturen via Facebook of een DM via Twitter!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Welkom bij onze community Adelaide!

Dan wil ik je adviseren om contact met ons op te nemen wanneer je het Dal Voordeel abonnement niet meer nodig hebt. Dan zullen wij een uitzondering maken en je Dal Voordeel abonnement eerder beëindigen. Je kan bellen naar 030 751 5155, een privébericht sturen via Facebook of een DM via Twitter!

Reageer