beantwoord

EX-Studenten Dal Voordeel abonnement

• 2 april 2019
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik ben nu even gestopt met school, maar ik kan de studenten dal vrij abbonoment niet maken, als ik de actie code toevoeg staat er dat het ongeldig is . Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Robert B 2 april 2019, 19:16

Welkom bij de NS Community!

De stappen die je moet nemen zijn als volgt:
  • Je SRP stoppen via DUO
  • De beëindiging bevestigen bij een automaat (kies voor Bestelling ophalen)
  • 48 uur wachten, want de beëindiging moet eerst door TLS/ov-chipkaart en DUO doorgegeven worden aan NS
  • Binnen 3 maanden het Dal Voordeel bestellen met als kortingscode EXSTUDENT3528×××××××××××× (het nummer van de kaart waarop je SRP stond)
  • Als EXSTUDENT niet werkt gebruik dan STUDENT
Voor de rest mag je SRP niet eerder gestopt/onderbroken geweest zijn (bijv. wegens een tussenjaar of stage in het buitenland). In dat geval moet je contact opnemen met de klantenservice, en bewijs van het stopzetten (screenshot van DUO bijvoorbeeld) meesturen. Het handigst is dus via privébericht op Twitter of Facebook of Chat, omdat je dan bijlagen kunt meesturen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

De stappen die je moet nemen zijn als volgt:
  • Je SRP stoppen via DUO
  • De beëindiging bevestigen bij een automaat (kies voor Bestelling ophalen)
  • 48 uur wachten, want de beëindiging moet eerst door TLS/ov-chipkaart en DUO doorgegeven worden aan NS
  • Binnen 3 maanden het Dal Voordeel bestellen met als kortingscode EXSTUDENT3528×××××××××××× (het nummer van de kaart waarop je SRP stond)
  • Als EXSTUDENT niet werkt gebruik dan STUDENT
Voor de rest mag je SRP niet eerder gestopt/onderbroken geweest zijn (bijv. wegens een tussenjaar of stage in het buitenland). In dat geval moet je contact opnemen met de klantenservice, en bewijs van het stopzetten (screenshot van DUO bijvoorbeeld) meesturen. Het handigst is dus via privébericht op Twitter of Facebook of Chat, omdat je dan bijlagen kunt meesturen.
Reputatie 7
Badge +2
Met de actiecode kun je voor een jaar een gratis dalvoordeel abonnement aanvragen. Daarna betaal je het normale tarief. Abonnement is doorlopend, dus als deze na een jaar niet meer wilt dan moet je die opzeggen.
Je kunt er (nog) geen Flex mee aanvragen.
Wil je dalvrij, dan krijg je daar een korting op met de code.
Volg verder de stappen van @Robert B
Badge +3
Klopt, de STUDENT/EXSTUDENT code is €52 waard (de prijs van een jaar Dal Voordeel) maar kan ook voor andere jaarabonnementen gebruikt worden als korting.

Reageer