beantwoord

Exstudent

• 2 september 2015
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Ik heb zojuist het dalvoordeel abonnement aangevraagd met de Exstudent korting. Het ging goed tot ik bij het betaal menu kwam. Ik moest toen 0.01 betalen. Vervolgens wilde ik dit met Ideal doen en kreeg ik een melding dat het mislukt was. Ik moest het opnieuw proberen. Nu wil ik het opnieuw proberen en krijg ik de melding dat ik het product al heb. Hoe weet ik nu of mijn aanvraag goed is gegaan? Er is namelijk geen geld van mijn rekening afgehaald
icon

Beste antwoord door Thom 2 september 2015, 15:29

Elke nacht om vier uur worden de niet goed gegane bestellingen gereset. Ik raad u aan het morgen nog een keer te proberen. De betaling van een cent dient ter verificatie van uw bankrekening. Als er geen geld van uw rekening is gehaald is de betaling in ieder geval niet gelukt.

Persoonlijk zou ik in uw geval de Klantenservice even bellen: 030 7515155
Bekijk origineel

3 reacties

@Shauni.93 Jammer dat het tot nu toe is gelukt. Wanneer het na 24u niet automatisch uit ons systeem is gehaald omdat de betaling mist, kan de bestelling handmatig verwijderd worden. Je kunt daarna opnieuw het abonnement gaan bestellen. Omdat we hiervoor privégegevens nodig hebben is het mogelijk om ons via verschillende kanalen te bereiken. Hier kun je zelf kiezen welk kanaal je het prettigst vindt.
Ik heb zojuist het dalvoordeel abonnement aangevraagd met de Exstudent korting. Het ging goed tot ik bij het betaal menu kwam. Ik moest toen 0.01 betalen. Vervolgens wilde ik dit met Ideal doen en kreeg ik een melding dat het mislukt was. Ik moest het opnieuw proberen. Nu wil ik het opnieuw proberen en krijg ik de melding dat ik het product al heb. Hoe weet ik nu of mijn aanvraag goed is gegaan? Er is namelijk geen geld van mijn rekening afgehaald Is het bij jou al gelukt? Ik heb hetzelfde probleem, de code wordt al 4 dagen vastgehouden nadat ik mijn bestelling van 1 cent moest annuleren omdat ik geen edentifier apparaatje bij me had om het over te maken.
Reputatie 7
Badge +4
Elke nacht om vier uur worden de niet goed gegane bestellingen gereset. Ik raad u aan het morgen nog een keer te proberen. De betaling van een cent dient ter verificatie van uw bankrekening. Als er geen geld van uw rekening is gehaald is de betaling in ieder geval niet gelukt.

Persoonlijk zou ik in uw geval de Klantenservice even bellen: 030 7515155

Reageer