beantwoord

Exstudent aanvragen na 5 maanden geen studentenreisproduct

• 29 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Beste NS,
Ik heb 5 maanden geleden mijn studentenreisproduct stopgezet in verband met stage in het buitenland. Ik heb er toen geen seconde bij stilgestaan dat ik hierdoor mijn Exstudent actiecode niet meer zou kunnen gebruiken, nu dat ik na mijn stage terug in Nederland ben en afgestudeerd. Is er een mogelijkheid dat ik toch nog gebruik kan maken van deze aanbieding

Mvg
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 29 oktober 2014, 13:19

Ik verwacht niet dat iemand van NS je hiermee nog kan helpen. Het aanbod is geldig tot 3 maanden vanaf het moment dat je je Studentenreisprioduct stopzet en niet langer. Als je van het aanbod gebruik had willen maken om een Dal Voordeel-abonnement aan te schaffen is er een kleine troost, want dat abonnement kost op dit moment slechts 29 euro.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste BijlTineke,

Dat is dan helaas niet meer mogelijk. Nadat je het studentenreisproduct voor de eerste keer hebt stopgezet, heb je 3 maanden de tijd om het uitgestudeerde aanbod aan te vragen. Vraag je het niet binnen die periode aan, krijg je de melding dat de actiecode verlopen is.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Ik verwacht niet dat iemand van NS je hiermee nog kan helpen. Het aanbod is geldig tot 3 maanden vanaf het moment dat je je Studentenreisprioduct stopzet en niet langer. Als je van het aanbod gebruik had willen maken om een Dal Voordeel-abonnement aan te schaffen is er een kleine troost, want dat abonnement kost op dit moment slechts 29 euro.

Reageer