beantwoord

Exstudent actie

• 19 december 2014
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb deze maand mijn studentenov stopgezet, vanwege het behalen van mijn bachelordiploma. Over een paar maanden ga ik echter met mijn master beginnen en mijn studentenov weer aanzetten. Nu begreep ik dat de eenmalige exstudent actie voor een gratis dalvoordeel abonnement nu al is ingegaan doordat ik mijn studentov stop heb gezet. Kan ik deze actie dan nu gebruiken?
En hoe zit het dan als ik over een paar maanden weer mijn studentenov aan wil zetten, kan dat dan gewoon? Ik begreep dat je maar één abonnement op een persoonlijke ovchipkaart kunt hebben staan, en dat dal voordeel abonnement loopt een jaar door. Moet ik dan als ik mijn studentenov binnen dat jaar weer aan wil zetten een andere persoonlijke ov chipkaart aanschaffen? En kun je dan wel 2 persoonlijke ovchipkaarten op 1 naam hebben staan?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 19 december 2014, 17:07

Je kunt wel 100 persoonlijke ovchipkaarten bezitten.

De actie is inderdaad nu ingegaan dus moet je hem binnen 3 maanden gebruiken. Meerdere abonnementen op één kaart gaat vaak niet goed. Dus is het het slimste om de gratis ov-chipkaart bij het dalvoordeel te nemen maar daardoor duurt het helaas wel 2 weken voor je het dalvoordeel abonnement kunt gaan gebruiken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Je kunt wel 100 persoonlijke ovchipkaarten bezitten.

De actie is inderdaad nu ingegaan dus moet je hem binnen 3 maanden gebruiken. Meerdere abonnementen op één kaart gaat vaak niet goed. Dus is het het slimste om de gratis ov-chipkaart bij het dalvoordeel te nemen maar daardoor duurt het helaas wel 2 weken voor je het dalvoordeel abonnement kunt gaan gebruiken.
Goed dat je ons hebt gevonden wdbr. Bedankt voor je antwoord Gert-Jan G. Je Dal Voordeelabonnement is na activeren een jaar geldig, als je tussentijds weer gebruik wilt maken van je studentenreisproduct kan je je Dal Voordeel gewoon laten doorlopen. Ik raad je aan de abonnementen op twee losse ov-chipkaarten aan te vragen, dit om leesfouten bij het in- en uitchecken te voorkomen.
Bedankt voor jullie reacties!

Reageer