beantwoord

Exstudent actiecode niet geldig

  • 8 september 2014
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

Hallo,

ik heb afgelopen vrijdag rond 14.50u mijn studentenreisproduct stopgezet bij een automaat op het station. Zondagmiddag rond 17.30u wilde ik mijn gratis 40%-kortings abonnement aanvragen met behulp van de Exstudent actiecode, maar deze werd als 'verlopen' aangegeven. Ik heb nu 50 euro betaald om het abonnement erop te zetten omdat ik al ging reizen met de trein. Is het mogelijk om deze 50 euro terug te krijgen en zo ja, met wie kan ik dan het beste contact op nemen?

Alvast bedankt,

Jasper
icon

Beste antwoord door Brian NS 8 september 2014, 16:35

Beste Jasper,

Welkom op het NS serviceforum. Zou je een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer? Dan ga ik kijken waarom je de melding kreeg dat de code verlopen is.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'acties & uitjes'.
Bekijk origineel

2 reacties

Iemand?
Beste Jasper,

Welkom op het NS serviceforum. Zou je een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer? Dan ga ik kijken waarom je de melding kreeg dat de code verlopen is.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'acties & uitjes'.

Reageer