beantwoord

Exstudent Dal Voordeel

• 5 juli 2015
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

Hebben exstudenten ervaring met het aanvragen van Dal voordeel abonnement?
Ik heb zojuist de actiecode geprobeerd voor Dal voordeel abonnement, maar deze code is ongeldig.
Is dit bij meerdere mensen gebeurd? Zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost? Indien nee, hoe hebben jullie het aangevraagd?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thom 5 juli 2015, 22:16

Na het beëindigen van je studentenkaart moet je 48 uur wachten en verder moet je binnen drie maanden reageren. Loop even na of dat het geval is.
Bekijk origineel

4 reacties

Je kunt kiezen tussen een Dalvoordeelabonnement van 50 euro en die heb je dan gratis of je kiest voor een abonnement waarop je diezelfde 50 euro als een soort korting kijgt. Een weekendvrijabonnement kost 348 euro per jaar en daar ben je dan 298 voor kwijt, even als voorbeeld.

Ik heb net op de forum gekeken. Er zijn soortgelijke reacties geplaatst wat ik zonet had gezet. Ik moet 48 uur wachten en kan de actiecode binnen 3 maanden gebruiken. Dus wat jij net had geplaatst, is correct.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt kiezen tussen een Dalvoordeelabonnement van 50 euro en die heb je dan gratis of je kiest voor een abonnement waarop je diezelfde 50 euro als een soort korting kijgt. Een weekendvrijabonnement kost 348 euro per jaar en daar ben je dan 298 voor kwijt, even als voorbeeld.
Na het beëindigen van je studentenkaart moet je 48 uur wachten en verder moet je binnen drie maanden reageren. Loop even na of dat het geval is.

Hoi Thom, bedankt voor je snelle reactie.
Dit is staat op de NS site:

Let op: Bestel binnen 3 maanden na het stopzetten van je Studentenreisproduct een abonnement. Daarna is de actiecode niet meer geldig.

Bestel minimaal 48 uur na het beëindigen van je Studentenreisproduct met korting één van de NS-abonnementen (zie kader rechts) volgens de reguliere bestelprocedure.

Dit is nogal onduidelijk.....
Reputatie 7
Badge +4

Reageer