beantwoord

Exstudent Dal Voordeel abonnement

• 10 januari 2017
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag 6-1-2017 mijn Studenten OV van mijn OV kaart afgehaald, omdat ik afgestudeerd ben. Nu wilde ik gebruik maken van de Dal Voordeel aanbieding, maar als ik de actiecode invul krijg ik als melding dat de actiecode verlopen is.

Ik heb een half jaar in het buitenland gestudeerd, waardoor mijn Studenten OV tijdelijk stop heeft gestaan. Mogelijk heeft het hiermee te maken.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil het graag zsm regelen omdat ik elke dag gebruik maak van het OV.
icon

Beste antwoord door mrfreeze 10 januari 2017, 13:31

Het komt inderdaad door het tijdelijk stopzetten. De actiecode wordt maar één keer aangemaakt en dat is na de eerste stopzetting van het studentenreisproduct.

Zie ook:
Actiecode voor exstudent voor dal abonnement werkt niet
Actievoorwaarden langstudeerder/afstudeerder

NS geeft nogal tegenstrijdige antwoorden over deze situatie. Wellicht kan een NS medewerker hier het definitieve licht over laten schijnen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Het komt inderdaad door het tijdelijk stopzetten. De actiecode wordt maar één keer aangemaakt en dat is na de eerste stopzetting van het studentenreisproduct.

Zie ook:
Actiecode voor exstudent voor dal abonnement werkt niet
Actievoorwaarden langstudeerder/afstudeerder

NS geeft nogal tegenstrijdige antwoorden over deze situatie. Wellicht kan een NS medewerker hier het definitieve licht over laten schijnen?

Reageer