beantwoord

Exstudent dalvoordeelabonnement

• 6 september 2018
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Sinds 31 augustus heb ik geen recht meer op het studentenreisproduct. Via een mail van NS heb ik het dalvoordeelabonnement gekocht met de kortingscode voor een exstudent. Ik moest 0.01 euro overmaken en het abonnement werkt zoals het moet werken. Na het checken van mijn bankgegevens kwam ik erachter dat de NS op hetzelfde ordernummer 3,85 euro heeft afgeschreven. Het abonnement zou op 0.01 euro na, gratis zijn. Hoe kan het dat er toch extra geld wordt afgeschreven?

Sophie Doornbos.
icon

Beste antwoord door michaelzetter 7 september 2018, 02:34

Heb je in de tussentijd toevallig een ov-fiets gehuurd dat je je kan herinneren? 3.85 is namelijk precies het bedrag voor het huren van zon fiets.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Heb je in de tussentijd toevallig een ov-fiets gehuurd dat je je kan herinneren? 3.85 is namelijk precies het bedrag voor het huren van zon fiets.
Goedemorgen Sophiedoornbos. en welkom bij de NS Community!

Het is inderdaad correct wat michaelzetter aangeeft, €3.85 is precies de prijs van de huur van een OV-fiets. De kans is vrij groot dat die afschrijving daaraan gerelateerd is. Ik vind het wel vreemd dat het op hetzelfde ordernummer is, zeker gezien de betaling voor het Dal Voordeel abonnement een iDeal betaling zou moeten zijn, en de €3.85 een automatische incasso. Waren het wel twee verschillende afschrijvingen?
Badge +3
Ik denk dat het een abonnementsnummer of klantnummer is, en Sophie bij het bestellen van Dal Voordeel daar meteen OV-fiets aan gekoppeld heeft.

Dit zie je ook terug in Mijn NS bij Producten. Dal Voordeel en Gekoppeld aan dit Product...

Reageer