beantwoord

Exstudent met nieuwe OV chipkaart

• 7 september 2015
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb 31 augustus mijn studentenreisproduct stop gezet omdat ik exstudent ben. Ik was van plan een abonnement af te sluiten met exstudentenkorting. Maar 3 september ben ik mijn OV chipkaart verloren, dus heb ik een nieuwe OV chipkaart aangevraagd en 5 september al ontvangen. De actiecode Exstudent met het 16 cijferige nummer van mijn nieuwe OV chipkaart is bij bestelling van een nieuw abonnement niet geldig, omdat mijn studentenabonnement op mijn oude OV chipkaart stond. Wat nu?
icon

Beste antwoord door JanH NS 7 september 2015, 15:25

Hoi Katje, welkom op het NS serviceforum. Je kan het Dal voordeel abonnement bestellen op je nieuwe OV-chipkaart, het is wel belangrijk dat je het nummer van je oude OV-chipkaart gebruikt in de actiecode. Als je dat doet, zou dit gewoon moeten werken. Kom je er zo niet uit? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 030-7515155 of benader ons op Twitter via @NS_online.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Katje, welkom op het NS serviceforum. Je kan het Dal voordeel abonnement bestellen op je nieuwe OV-chipkaart, het is wel belangrijk dat je het nummer van je oude OV-chipkaart gebruikt in de actiecode. Als je dat doet, zou dit gewoon moeten werken. Kom je er zo niet uit? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 030-7515155 of benader ons op Twitter via @NS_online.

Reageer