beantwoord

Exstudenten dalvoordeel

• 15 september 2017
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

Hoi allemaal !

Ik heb een vraagje.
Ik heb onlangs mijn studenten ov opgezegd omdat ik klaar ben met mijn studie, ik reis nog steeds regelmatig met de trein.
Ook heb ik recht op een gratis dal voordeel abbonement van 40% korting omdat ik een ex student ben.
Vervolgens staat er op de website dit ; Voor ex-studenten; op de betaalpagina: ‘Exstudent’ direct aangevuld met de 16 cijfers van jouw OV-chipkaart, bijv: exstudent1234123412341234.
Maar als ik eenmaal op de betaal pagina ben dan moet ik alsnog €50,- betalen.

Weet iemand waar ik die 16 cijferige code moet invullen ?

Alvast bedankt !!
icon

Beste antwoord door Robert B 15 september 2017, 18:36

Welkom om het forum!

Dat is vreemd. Het is normaal dat in eerste instantie €50 getoond wordt, maar na invoeren van je code zou het bedrag naar €0 moeten springen.

Je zou het nog kunnen proberen met de code 'student×××××××××××××××' (dus niet exstudent) en anders even contact opnemen met 030 751 5155. Later op de avond is het meestal rustig. Via Twitter zijn ze er ook 24 uur en krijg je snel een reactie.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Welkom om het forum!

Dat is vreemd. Het is normaal dat in eerste instantie €50 getoond wordt, maar na invoeren van je code zou het bedrag naar €0 moeten springen.

Je zou het nog kunnen proberen met de code 'student×××××××××××××××' (dus niet exstudent) en anders even contact opnemen met 030 751 5155. Later op de avond is het meestal rustig. Via Twitter zijn ze er ook 24 uur en krijg je snel een reactie.
Dankjewel! Het werkte inderdaad :)

Fijne avond !
Hallo Eindstation, welkom op ons Serviceforum!

Fijn dat Robert je heeft kunnen helpen 🙂
Hallo!

Onderstaand zie ik dat het probleem waar ik mee kamp, is opgelost. Ik heb op 31 oktober mijn studenten reisproduct stopgezet en wil nu ingaan op het studenten aanbod van korting in de daluren naar mijn studenten OV. Echter, de onderstaande codes 'student×××××××××××××××' en 'Exstudent' doen het beiden niet.

Is er een manier dat ik het alsnog kan activeren?

Groet,
Heb je misschien je Studenten OV al eens eerder stopgezet, Marck? De code werkt namelijk alleen in de 3 maanden na dat je je Studenten OV voor de 1e keer hebt stopgezet.

Even voor de zekerheid. Je vult in plaats van de 'x'-en wel je eigen 16-cijferige kaartnummer in waar je Studenten OV op heeft gestaan?
Het is zojuist gelukt, dankjewel!
Super! 😃

Reageer