beantwoord

Extra kosten traject abonnement

• 31 augustus 2015
  • 34 reacties
  • 661 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Ik zie nog geen stornering; heb je dit zojuist gedaan?

Wat ik voor je kan doen, is berekenen hoeveel er ten onrechte in rekening is gebracht, en hoeveel je had moeten betalen. Ik kan je dan per privébericht laten weten wat jij nog moet betalen. Dit kun je dan overmaken, waarna ik het restant zal kwijtschelden. Mocht ook de volgende factuur fout zijn, laat mij dit dan alsjeblieft meteen weten. Dan kan ik op voorhand zorgen dat de factuur wordt aangepast.
Mja, was echt vlak voor jouw reactie vanochtend, dus lekkere timing ook ^^.

Weet niet zeker of ik het helemaal goed begrijp. Ik heb vanochtend de laatste factuur gestorneerd, deze was 370,40. Er is de afgelopen 4 maanden elke keer tussen de 80 en 120 euro teveel afgeschreven dus dan kom je wel ongeveer op dat bedrag uit. Als je die 370,40 teveel is dan hoor ik wel wat ik nog moet betalen maar hoor ook graag als het te weinig is en ik nog meer moet terug krijgen. Zal zelf vanavond ook nog even berekening erbij pakken zodra ik thuis ben.

Ik laat het sowieso weten als het volgende maand weer mis gaat.
Ik zal dit zelf even in bewaking houden. Zodra ik de stornering zie, ga ik even aan het rekenen!
Danku!
Ik ben bezig met jouw facturen (wat een werk ;)). Klopt het dat jouw abonnement is gewijzigd per juni dit jaar, van Leiden - Duivendrecht naar Den Haag CS - Duivendrecht?
Ik ben bezig met jouw facturen (wat een werk ;)). Klopt het dat jouw abonnement is gewijzigd per juni dit jaar, van Leiden - Duivendrecht naar Den Haag CS - Duivendrecht?

Yup! Is op 6 juni ingegaan volgens de bevestigingsmail die ik van jullie heb gehad.
Ha Awesom-o87 (Southpark fan?), daar ben ik weer!

Je hebt de betaling van 370.40 gestorneerd. Terecht, want voor deze maand had je € 267.80 hoeven te betalen. Je hebt inderdaad ook flink wat teveel betaald, namelijk:
- voor factuur eindigend op 2325: € 102.60
- voor factuur eindigend op 0822: € 140
- voor factuur eindigend op 6907: € 6.80
- voor factuur eindigend op 0733: € 121
- voor factuur eindigend op 3027: € 57.81
Totaal teveel betaald: € 428.21

Voor deze maand zou je € 267.80 moeten betalen. Je hebt echter € 428.21 al teveel betaald, dus die factuur voor deze maand ga ik wegboeken. Het restant, zijnde € 160.41 ga ik laten overmaken op jouw rekening.

Is dit een geschikte oplossing voor jou?
Haha beetje ja ^^

En dit werkt prima voor mij! Thanks 🙂
Top! Ik heb het in orde gemaakt voor je.

Stuur je mij even een privéberichtje als de volgende factuur weer fouten bevat? Ga ik er direct weer achteraan!

Reageer