Skip to main content
Antwoord

Factor

  • September 24, 2022
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Er staan ​​veel fouten in mijn factuur en er zijn extra kosten Ik heb de hele maand opgezegd met de tweede klas, maar nu is het geld voor de achterbank van mij afgeschreven.

Beste antwoord door Maxime NS

Heb je de factuur met alle specificaties ook bekeken via je Mijn NS-account? Daar kan je zien hoe de factuur is opgebouwd, en als je van mening bent dat er hierin iets niet klopt dan kan je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice zodat ze het ook kunnen nakijken.

2 reacties

Maxime NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 24, 2022

Heb je de factuur met alle specificaties ook bekeken via je Mijn NS-account? Daar kan je zien hoe de factuur is opgebouwd, en als je van mening bent dat er hierin iets niet klopt dan kan je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice zodat ze het ook kunnen nakijken.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • September 24, 2022

MijnNS moet je openen via de site, kan niet via app. Mocht het mogelijk zo zijn, gezien je poster-naam, dat het om een kaart van een overledene gaat, dan gaat dat echter wat minder makkelijk. tenzij je toch nog inlognaam+ wachtwoord van diegene hebt.