beantwoord

Factor

  • 24 September 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Er staan ​​veel fouten in mijn factuur en er zijn extra kosten Ik heb de hele maand opgezegd met de tweede klas, maar nu is het geld voor de achterbank van mij afgeschreven.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 24 September 2022, 13:54

Bekijk origineel

2 reacties

Heb je de factuur met alle specificaties ook bekeken via je Mijn NS-account? Daar kan je zien hoe de factuur is opgebouwd, en als je van mening bent dat er hierin iets niet klopt dan kan je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice zodat ze het ook kunnen nakijken.

Reputatie 7
Badge +1

MijnNS moet je openen via de site, kan niet via app. Mocht het mogelijk zo zijn, gezien je poster-naam, dat het om een kaart van een overledene gaat, dan gaat dat echter wat minder makkelijk. tenzij je toch nog inlognaam+ wachtwoord van diegene hebt.

Reageer