beantwoord

Facturatie loopt scheef?

• 9 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Er is een incasso gedaan, terwijl de factuur niet tussen mijn facturen staat.
De factuur is wel te vinden onder het account van mijn partner, maar de accounts hebben in de instellingen beiden een ander rekeningnummer.

Waarom wordt mijn rekeningnummer gebruikt voor een factuur van het andere account?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 10 oktober 2014, 09:11

Een MijnNS account is niet geregistreerd op rekeningnummer. Wellicht is het zo dat het abonnement van je partner wordt afgeschreven van het rekeningnummer waar een incasso van is gedaan. Het rekeningnummer waarvan wordt afgeschreven kun je controleren in het MijnNS-account van je partner.
Bekijk origineel

2 reacties

Een MijnNS account is niet geregistreerd op rekeningnummer. Wellicht is het zo dat het abonnement van je partner wordt afgeschreven van het rekeningnummer waar een incasso van is gedaan. Het rekeningnummer waarvan wordt afgeschreven kun je controleren in het MijnNS-account van je partner.

Het is mij duidelijk, maar wel helaas.

Het maandtraject wordt een abonnement genoemd, maar wij kopen deze maandtraject elke maand opnieuw. Waarbij we een hoop gegevens buiten het mijnns om weer invoeren en waarbij het ingevoerde rekeningnummer wel eens kan verschillen. De reizen buiten het traject om worden dus gekoppeld aan het rekeningnummer dat gebruikt wordt bij het kopen van het maandtraject en niet van het rekeningnummer dat is ingevoerd op mijnns. (waarom er dan een rek.nr. op mijnns wordt gebruikt..?)

Voor ons dus rekening houden dat de facturen buiten het traject om in rekening worden gebracht bij degene die het maandtraject koopt.

Reageer