facturen "ophalen"

  • 9 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Misschien een goede tip, om het mogelijk te maken om de facturen indien er zoals nu een storing is te kunnen laten uitprinten ( desnoods tegen betaling van bijv 50cent) bij een ns loket. scheelt een hoop frustratie bij sommige mensen 😳

2 reacties

NS zegt dat er sprake is van een systeemstoring.
Ik denk dat dan ook de service balies de facturen niet kunnen ophalen.
Nog afgezien van de noodzakelijke gebruikersnamen en toegangscodes om bij de gegevens te kunnen komen.

Op zich geen slecht idee, maar naar mijn mening niet haalbaar.
Beste wimpy1973,

Leuk dat je met ons meedenkt! Alleen is het niet mogelijk om dit te doen via een servicebalie, de factuur wordt aangeboden in het Mijn NS account of kan door de klantenservice verstuurd worden. Je feedback zet ik wel even door naar de afdeling die hierover gaat.

Ps. Ik heb vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.

Reageer