beantwoord

Facturen tussen wijzigen abonnement

Beste,

Ik had een vraag over het wijzigen van mijn hoofdabonnement (wat ik ook gedaan heb). Deze zal op 19-08 ingaan, alleen heb ik nu een factuur gehad voor mijn huidige abonnement (01-08-2014 tm 18-08-2014) waarbij ik het volledige bedrag heb moeten betalen. Zal dit verrekend worden met de afschrijving van het andere abonnement dat op 19-08-2014 ingaat?

Het gaat om een weekend vrij die omgezet is naar een dal vrij per 19-08-2014

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 12 augustus 2014, 08:19

Beste Sarah,
Normaal gesproken kun je je abonnement niet omzetten halverwege de contractmaand. Abonnementsgeld wat je nu betaalt hebt tot en met 18 augustus zal niet met de eerste maand van het Dal Vrij worden verrekend.
Kun je nog even checken per wanneer je Weekend Vrij ooit is ingegaan? Waarschijnlijk is dit ook ingegaan op de 19de van de maand.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Sarah,
Normaal gesproken kun je je abonnement niet omzetten halverwege de contractmaand. Abonnementsgeld wat je nu betaalt hebt tot en met 18 augustus zal niet met de eerste maand van het Dal Vrij worden verrekend.
Kun je nog even checken per wanneer je Weekend Vrij ooit is ingegaan? Waarschijnlijk is dit ook ingegaan op de 19de van de maand.
Het is een upgrade geweest binnen mijn eerste contractjaar. En het is indd ingegaan op de 19e van de maand.

Maar komt het er dan op neer dat ik volledige abonnementsprijs heb betaald voor 18 dagen en dat ik de overige dagen niet verrekend ga krijgen? Of bedoelde je wat anders?
Het teveel betaalde bedrag zal worden verrekend. Je zal na het verlopen van je abonnement een gedeeltelijke vorm van restitutie ontvangen.

Reageer