beantwoord

factuur

• 13 februari 2020
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

Goedemiddag ik had hiervoor een ns dal voordeel abonnement gedaan daar voor had ik 56 euro betaald maar gisteren had ik hem laten weizigen naar een flex abonnement maar nu krijg ik een bericht dat er 17 februari een bedrag van 105 euro word weg gehaald maar dat kan toch niet pas volgende week moet ik weer betalen kan er iemand mij meer informatie geven.

Met vriendelijke groeten emirhan taner 

icon

Beste antwoord door Mark NS 13 februari 2020, 13:34

Hoi Emirhan010, welkom op de NS Community. 

Begrijp ik goed dat je vanuit een klassiek Dal Voordeel abonnement bent overgestapt op NS Flex Dal Vrij per 12 februari? Naar aanleiding van de overstap is er voor het NS Flex abonnement een factuur aangemaakt om de abonnementskosten mee in rekening te brengen. Abonnementskosten betaal je namelijk direct voor aan aankomende maand, reiskosten betaal je achteraf. Op het moment je de overstap op NS Flex bevestigd hebt bij een kaartautomaat, zal je oude Dal Voordeel abonnement beëindigd worden en ontvang je een restitutie voor te veel betaalde abonnementskosten op je rekening. Het saldo op je OV-chipkaart krijg je terug op de eerst volgende factuur. Mocht je hier nog verdere informatie over willen hebben, dan kun je uiteraard ook contact opnemen met de Klantenservice.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Emirhan010, welkom op de NS Community. 

Begrijp ik goed dat je vanuit een klassiek Dal Voordeel abonnement bent overgestapt op NS Flex Dal Vrij per 12 februari? Naar aanleiding van de overstap is er voor het NS Flex abonnement een factuur aangemaakt om de abonnementskosten mee in rekening te brengen. Abonnementskosten betaal je namelijk direct voor aan aankomende maand, reiskosten betaal je achteraf. Op het moment je de overstap op NS Flex bevestigd hebt bij een kaartautomaat, zal je oude Dal Voordeel abonnement beëindigd worden en ontvang je een restitutie voor te veel betaalde abonnementskosten op je rekening. Het saldo op je OV-chipkaart krijg je terug op de eerst volgende factuur. Mocht je hier nog verdere informatie over willen hebben, dan kun je uiteraard ook contact opnemen met de Klantenservice.

Badge +3

Zo te lezen heb je Flex Dal Vrij (€105 per maand) aangeschaft. Dat gaat per direct in maar moet je nog wel ophalen bij een automaat (station of supermarkt e.d.).

De niet gebruikte maanden/dagen van je Dal Voordeel (€56 per jaar) krijg je dan binnenkort via een tussentijdse creditfactuur terug.

Wilde je geen Dal Vrij maar Flex Dal Voordeel (€5 per maand) dan neem contact op met de klantenservice.

Mijn dochter kreeg gisteren een factuur voor haar ov kaart met nr 3528043410810490 dat ze geen geldig vervoerbewijs zou hebben gehad op maandag 24 augustus . Nou heeft ze een weekendvrij abonnement .ze reist dus alleen vrijdags na half 7 naar Rotterdam   dat was de 21 ste en de zaterdag of zondag 23ste terug . Door de weeks kan ,zij helemaal niet zover reizen ze heeft maar een wajong uitkering en daar gewoonweg de centen niet voor .  Dus snap niet hoe jullie erbij komen dat zij .maandag 24 augustus van Rotterdam naar Arnhem zou hebben gereist .  Ze was gewoon thuis die dag .  Graag hoor ik waar jullie die 20 euro vandaan halen .kenmerkl 440036  uitstel van betaling  .ze heeft de 23 ste er nog 5 euro opgezet voor de bus . En ze doet altijd netjes in en uitchecken dus weet niet waar bij jullie het probleem ligt     vr gr w.elferink  haar bewind voerder

Hoi wilma.elferink en welkom op onze NS Community!

Je kan dit het beste oppakken met onze klantenservice. Ze kunnen dan kijken naar de transactie en dit bespreken. Zorg er alleen wel voor dat je gemachtigd bent in ons systeem door je machtiging op te sturen naar oNS, als je dit nog niet hebt gedaan. 

Reageer