beantwoord

factuur

  • 13 februari 2020
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Goedemiddag ik had hiervoor een ns dal voordeel abonnement gedaan daar voor had ik 56 euro betaald maar gisteren had ik hem laten weizigen naar een flex abonnement maar nu krijg ik een bericht dat er 17 februari een bedrag van 105 euro word weg gehaald maar dat kan toch niet pas volgende week moet ik weer betalen kan er iemand mij meer informatie geven.

 

Met vriendelijke groeten emirhan taner 

icon

Beste antwoord door Mark NS 13 februari 2020, 13:34

Hoi Emirhan010, welkom op de NS Community. 

Begrijp ik goed dat je vanuit een klassiek Dal Voordeel abonnement bent overgestapt op NS Flex Dal Vrij per 12 februari? Naar aanleiding van de overstap is er voor het NS Flex abonnement een factuur aangemaakt om de abonnementskosten mee in rekening te brengen. Abonnementskosten betaal je namelijk direct voor aan aankomende maand, reiskosten betaal je achteraf. Op het moment je de overstap op NS Flex bevestigd hebt bij een kaartautomaat, zal je oude Dal Voordeel abonnement beëindigd worden en ontvang je een restitutie voor te veel betaalde abonnementskosten op je rekening. Het saldo op je OV-chipkaart krijg je terug op de eerst volgende factuur. Mocht je hier nog verdere informatie over willen hebben, dan kun je uiteraard ook contact opnemen met de Klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Emirhan010, welkom op de NS Community. 

Begrijp ik goed dat je vanuit een klassiek Dal Voordeel abonnement bent overgestapt op NS Flex Dal Vrij per 12 februari? Naar aanleiding van de overstap is er voor het NS Flex abonnement een factuur aangemaakt om de abonnementskosten mee in rekening te brengen. Abonnementskosten betaal je namelijk direct voor aan aankomende maand, reiskosten betaal je achteraf. Op het moment je de overstap op NS Flex bevestigd hebt bij een kaartautomaat, zal je oude Dal Voordeel abonnement beëindigd worden en ontvang je een restitutie voor te veel betaalde abonnementskosten op je rekening. Het saldo op je OV-chipkaart krijg je terug op de eerst volgende factuur. Mocht je hier nog verdere informatie over willen hebben, dan kun je uiteraard ook contact opnemen met de Klantenservice.

Badge +3

Zo te lezen heb je Flex Dal Vrij (€105 per maand) aangeschaft. Dat gaat per direct in maar moet je nog wel ophalen bij een automaat (station of supermarkt e.d.).

De niet gebruikte maanden/dagen van je Dal Voordeel (€56 per jaar) krijg je dan binnenkort via een tussentijdse creditfactuur terug.

Wilde je geen Dal Vrij maar Flex Dal Voordeel (€5 per maand) dan neem contact op met de klantenservice.

Reageer