Factuur

  • 8 april 2020
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Goeiemiddag ik had een vraag ik krijg 11 april als het goed is me factuur maar nu met dat corona en zo kan ik me factuur pas over twee weken betalen is dat een probleem kan iemand me helpen er mee.

 

 

 

Met vriendelijke groeten emirhan taner 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

NS doet niet aan betalingsregelingen.

Na een mislukte incasso krijg je een betalingsherinnering. Negeer je die dan krijg je er nog een. Betaal je niet binnen die gestelde termijn dan gaat jouw schuld naar een incassobureau. Betaal je binnen het termijn van de 2e herinnering dan is er niets aan de hand.

Mocht je een abonnement hebben en deze momenteel niet gebruiken dan kun je die het beste omzetten naar Flex basis.

 

Hallo Emirhan010, welkom op de NS Community.

 

Zoals MoDe aangeeft krijg je als de geplande incasso niet doorgaat een betalingsherinnering. Hierin staat een duidelijke termijn, er volgt daarna inderdaad nog een tweede herinnering. Als de incasso nog niet heeft plaatsgevonden, en je binnen 2 weken de betaling kan doen dan neem ik ook aan dat je gewoon op tijd bent. 

Dankjewel allemaal voor jullie reactie 

Reageer