beantwoord

factuur

  • 11 november 2020
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn factuurbedrag is niet van mijn bankrekening afgeschreven. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Thom 11 november 2020, 10:27

U krijgt na een week een herinnering. Dan betaalt u en is er niks aan de hand. Als u Flex heeft, moet u er wel op letten dat u strikt bent met betalen. U krijgt in totaal hooguit drie herinneringen. NS is forgiving als het niet direct kan worden afgeschreven en u na een week toch nog betaalt. U raakt dan uw abonnement niet kwijt, dat is pas na een betalingsachterstand van iets meer dan een maand.

Er zit niets anders op dan voor voldoende saldo te zorgen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt na een week een herinnering. Dan betaalt u en is er niks aan de hand. Als u Flex heeft, moet u er wel op letten dat u strikt bent met betalen. U krijgt in totaal hooguit drie herinneringen. NS is forgiving als het niet direct kan worden afgeschreven en u na een week toch nog betaalt. U raakt dan uw abonnement niet kwijt, dat is pas na een betalingsachterstand van iets meer dan een maand.

Er zit niets anders op dan voor voldoende saldo te zorgen.

Reageer