beantwoord

factuur

• 10 september 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Hallo....mijn factuur zou vanaf 9 september betaald moeten worden....kan dat rond de 15e?

icon

Beste antwoord door Thom 10 september 2021, 17:36

Is het een eerste verzoek dan is er niks aan de hand en mag u rond de 15 e ook nog betalen. U krijgt dan nog een herinnering.

Als dit het derde en laatste verzoek is, kan dat niet. Als het geld dan niet snel op de rekening van NS staat, vervalt uw Flexabonnement, en krijgt u te maken met 40 euro incassokosten. U kunt ook een half jaar lang geen Flexabonnement afsluiten. Op tijd betalen, liefst een paar dagen voor de uiterste termijn is dan nog het enige dat kan.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is het een eerste verzoek dan is er niks aan de hand en mag u rond de 15 e ook nog betalen. U krijgt dan nog een herinnering.

Als dit het derde en laatste verzoek is, kan dat niet. Als het geld dan niet snel op de rekening van NS staat, vervalt uw Flexabonnement, en krijgt u te maken met 40 euro incassokosten. U kunt ook een half jaar lang geen Flexabonnement afsluiten. Op tijd betalen, liefst een paar dagen voor de uiterste termijn is dan nog het enige dat kan.

Dit is de 1e ...dus ik wacht dan op de herinnering...en dan betaal ik rond de 15e.…

Bij voorbaat dank

Thea Woertman 

Reputatie 7
Badge +4

De herinnering geeft ook een optie om te betalen.

Reageer