beantwoord

factuur

  • 8 March 2022
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Mijn twee abonnement is door de NS benodigd per 1 maart 2022,waarom krijg ik nu aan factuur van €55.00 die ik moet voldoen per 17 maart 2022?

Het gaat om een dal/vrij abonnement.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 8 March 2022, 17:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit is geen postadres van NS, maar een reizigersforum. Wij kunnen niet bij de administratie.

U moet uw vraag stellen aan Klantenservice. De chat gaat meestal het snelste.

U kunt eerst op Mijn NS kijken onder Facturen, er is dan te zien waar de factuur voor is en dat geeft vaak helderheid. 

Hoi matje102. Welkom bij de Community.

Ik vermoed dat dit om een Dal Vrij bijabonnement gaat. NS heeft alle bijabonnementen per 1 maart 2022 beëindigd. 

Bij een bedrag van € 55 denk ik verder nog aan een abonnement op een fietsenstalling. Heb je misschien een jaarabonnement op een fietsenstalling van ons?

Dag Denice,

Het gaat om een twee abonnement van mijn dochter,ik betaal het volle bedrag en de tweede is met korting in dit geval €55,00.

Nou, dat klinkt inderdaad niet als een fietsenstalling abonnement.
Is het mogelijk dat het gaat om een bijabonnement?
Cryptisch wel dat je dan nu nog een bedrag dient te betalen.
Eventueel kan ik met je meekijken, maar als je nog geen contact hebt gehad met de Klantenservice wil ik je dit eerst aanraden, of inderdaad de facturen raadplegen via Mijn NS.

Badge +3

Als je dochter na 1 maart nog niet bij NS ingecheckt heeft dan is het abonnement nog actief op de kaart, en zal ervoor betaald moeten worden (bijv. voor treinreizen bij Arriva/Blauwnet/Connexxion/Qbuzz/R-net).

Ze kan het ook verwijderen door het als bestelling op te halen bij een servicepunt (supermarkt e.d.) dan krijg je een deel van het bedrag terug.

Als het goed is heb je ook een mail ontvangen over korting van 35% voor een jaar (te bestellen tot 15 maart). Dat kost dan € 70,14 per maand voor Dal Vrij (2e klas).

Reageer