factuur | NS Community
beantwoord

factuur

  • 16 March 2022
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

Ik wil weten waarom ze me 61 euro in rekening hebben gebracht

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 March 2022, 13:04

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Een bedrag van 61,20 euro komt overeen met de jaarlijkse abonnementskosten voor een klassiek Dal Voordeel-abonnement (reizen op saldo). Hebt u zo'n abonnement? Wellicht bent u vorig jaar afgestudeerd en hebt u het toen afgesloten, toen u het een jaar gratis kreeg? Dat abonnement wordt automatisch verlengd.

Hoe dan ook, in Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Welkom op onze NS Community, Cristian. Wat Tochjo zegt klopt. We sturen ook nog een vooraankondiging +/- 2 weken van tevoren en een bevestiging van de verlenging op de verlengdatum voordat er daadwerkelijk een afschrijving plaats vindt.

Reputatie 7
Badge +4

Als u het voor 11/12 terug wilt krijgen, kunt u dit abonnement overzetten naar Flex . U bent dan per saldo meestal nog €5,10 kwijt.

U kunt er ook voor de actieprijs van €2,50 per maand drie maanden Flex Dal Voordeel opzetten, dat is altijd een voordeel. Het geeft ook 40 procent korting bij inchecken buiten de spits.

Ik vraag me af waarom ik een factuur krijg van ns. Kunnen dit twee ov fietsen zijn? De factuur is 8,30. Ol de site staat dat ik kan vinden bij mijn ns wat de factuur is maar die knop kan ik nergens vinden..

Badge +3

Dat zou goed de huur van twee OV-fietsen kunnen zijn, want dat kost sinds 1 januari 4,15 euro per 24 uur.

De factuur zou u moeten kunnen vinden in Mijn NS (de website, niet de app). Daar staat bovenaan een link Facturen.

Reageer