Ik krijg een mail dat mijn factuur klaarstaat in mijnNS. Echter zie ik geen een factuur. Ik heb hier eerder telefonisch contact over gehad, maar nog steeds is het probleem niet opgelost.
Ik wil graag mijn facturen kunnen inzien.
Mvg,
Esra Ozer
Beste antwoord door Daniël NS
Hey Esra ozer. Welkom bij de NS Community! Als je na contact met de Klantenservice nog steeds niet je facturen in kunt zien kan ik ook even met je mee kijken. Als je contact opneemt via een privébericht dan kijk ik met je mee!
Hey Esra ozer. Welkom bij de NS Community! Als je na contact met de Klantenservice nog steeds niet je facturen in kunt zien kan ik ook even met je mee kijken. Als je contact opneemt via een privébericht dan kijk ik met je mee!
If you're having issues finding or accessing your invoices in your Mijn NS account, you can contact our Customer Service to see what seems to be the issue. You can find our contact options here.
Facturen zijn alleen te zien via de website, niet via de app.
Kijkt u via de website en ziet u ze nog niet? Dan is er misschien iets misgegaan bij de koppeling tussen uw abonnement en uw account. Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om dit te laten corrigeren. Dat is overigens ook de manier om te achterhalen waar de kosten voor zijn: de klantenservice kan u dat uitleggen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.