factuur | NS Community
beantwoord

factuur

  • 2 April 2022
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

Beste,

 

Ik krijg een mail dat mijn factuur klaarstaat in mijnNS. Echter zie ik geen een factuur. Ik heb hier eerder telefonisch contact over gehad, maar nog steeds is het probleem niet opgelost. 

 

Ik wil graag mijn facturen kunnen inzien. 

 

Mvg,

Esra Ozer 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 3 April 2022, 12:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Facturen zijn alleen te raadplegen als je via de website inlogt op MijnNS.

Reputatie 6

Hey Esra ozer. Welkom bij de NS Community! Als je na contact met de Klantenservice nog steeds niet je facturen in kunt zien kan ik ook even met je mee kijken. Als je contact opneemt via een privébericht dan kijk ik met je mee!

Hi, 

i cannot access any of my factuur. 
could someone help me out with it? 

If you're having issues finding or accessing your invoices in your Mijn NS account, you can contact our Customer Service to see what seems to be the issue. You can find our contact options here.

Ik kan mijn factuur niet zien op mijn NS. Ik wil graag weten hoe jullie aan dat bedrag komen deze maand.

Badge +3

Facturen zijn alleen te zien via de website, niet via de app.

Kijkt u via de website en ziet u ze nog niet? Dan is er misschien iets misgegaan bij de koppeling tussen uw abonnement en uw account. Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om dit te laten corrigeren. Dat is overigens ook de manier om te achterhalen waar de kosten voor zijn: de klantenservice kan u dat uitleggen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer