factuur | NS Community
beantwoord

factuur

  • 11 July 2022
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Goedendag, 

Ik krijg zojuist een factuur van165,55. Ik begrijp dit niet want het abonnement was opgezegd. Kenmerk165155 / factuur 410006960668 

Mvg, 

 

icon

Beste antwoord door Thom 11 July 2022, 10:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Goedendag, 

Ik krijg zojuist een factuur van165,55. Ik begrijp dit niet want het abonnement was opgezegd. Kenmerk165155 / factuur 410006960668 

Mvg, 

 

ben je langs automaat geweest dan kan dit inderdaad je laaste factuur zijn twijfel je daar over kun je beste bellen naar de klantenservice zij kunnen jouw daar veder met je mee kijken en uitleg over geven 

Reputatie 7
Badge +4

Neem hiervoor contact op met Klantenservice. Wij kunnen u hier niet helpen als reizigersforum.

Het is beter uw gegevens even weg te halen, iedereen kan dit lezen. Klik op de drie puntjes en dan Bewerk. Doe het binnen een uur.

 

Overigens: als u deze informatie uit de widget van Mijn NS heeft, dan klopt deze niet. Het is een probleem dat nog niet verholpen is en vooral optreedt bij opzeggingen. U hoeft dit doorgaans niet te betalen. 

Reageer