Ik krijg elke maand hoge factuur die moet ik betalen, kan ik deze in termijn doen? Of betalingsregeling aanvragen?
Nee, NS is geen kredietbank.
U moet gewoon iedere maand uw rekening volledig betalen.
Bij NS kunnen je niet in termijnen betalen of een betalingsregeling aangaan. Je hebt na een mislukte incasso ongeveer 3 weken de tijd om alsnog te betalen.
Als je elke maand hoge rekeningen hebt dan zou je kunnen kijken of een ander abonnement geschikter is.
Hoi Reem diab,
Je kunt het niet elke keer in termijnen doen. Maar je kunt twee keer per jaar een betalingsregeling treffen, waarbij je de factuur in max. 6 termijnen moet voldoen. Dit kan zodra je een eerste betalingsherinnering hebt gekregen. Neem hiervoor contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Als u elke maand een hoge factuur krijgt reist u blijkbaar nogal veel. De meest logische keuze als u dat niet kunt betalen is dan minder reizen. En wellicht kunnen we u hier op de community nog helpen een abonnement te vinden dat de reiskosten drukt, maar dan zult u wat meer informatie moeten delen over wat de factuur zo hoog maakt.
Ik zie ook niet helemaal voor me hoe u een maandelijkse factuur in termijnen zou willen betalen? Elke week een beetje? Dat zou u nog kunnen regelen door een aparte rekening te openen waar u NS van laat incasseren. Als u dan wekelijks een deel van het bedrag naar die rekening overboekt komt dat op hetzelfde neer als uw maandfacturen in termijnen betalen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.