beantwoord

Factuur aangekondigd, kan hem niet inzien, veel te hoog

• 30 juli 2019
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Zojuist een e-mail gehad met aankondiging incasso factuur. 2 x zo hoog als verwacht.... Factuur is niet inzichtelijk, want bij mijn ns wil hij de facturen niet laden. Is er een storig? Zo nee, kunnen jullie mij dan de factuur laten zien? Hier moet iets verkeerd zijn gegaan........
icon

Beste antwoord door Thom 30 juli 2019, 13:24

U kunt voor zaken die met betalingen te maken hebben, het beste even contact opnemen met Klantenservice. Dit is geen postadres van NS, maar een openbaar forum.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt voor zaken die met betalingen te maken hebben, het beste even contact opnemen met Klantenservice. Dit is geen postadres van NS, maar een openbaar forum.
Wat Thom zegt wil ik je inderdaad adviseren. Let wel, het kan zijn dat je reeds hebt gewijzigd en de afgelopen dagen (weken) en de komende maand je abonnementskosten vooruit betaald.
Hi Thom, volgens mij heb ik hier al vele vragen beantwoord gekregen en zien worden op allerlei gebieden.

Klantenservice heeft een wachttijd langer dan mijn lunchpauze, vandaar langs deze weg.
Hi Danny, daarom wil ik hem graag zien, de factuur. Ik vermoed dat alleen de nieuwe wijziging erop staat, maar ook nog het oude flex abonnement. Maar ik kan gewoon niks zien...
We hebben helaas weer een terugval in ons systeem na de storing van gister en eergisteren. Ik wil je verzoeken later op de dag je Mijn NS account te raadplegen, momenteel zijn facturen namelijk niet in te zien. Mijn excuus!
(Ik kan het zelf ook niet inzien momenteel)
Hi Danny, dank je! Ik probeer het later nog eens.

Reageer