MIJN PARTNER HEEFT HETZELFDE MAILADRES ALS IK.
EEN FACTUUR VAN € 9,87 WAAR WIJ NIETS VAN SNAPPEN
LEG DAT MAAR EENS UIT
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelMIJN PARTNER HEEFT HETZELFDE MAILADRES ALS IK.
EEN FACTUUR VAN € 9,87 WAAR WIJ NIETS VAN SNAPPEN
LEG DAT MAAR EENS UIT
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelJe kunt in MijnNS zelf jouw factuur raadplegen. Wij kunnen hier op dit reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Wil je meer uitleg dan zul je telefonisch of via Facebook, chat of Twitter contact op moeten nemen met NS klantenservice.
Dat is duidelijke informatie. Wat moeten medereizigers op dit forum daarmee?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.