Factuur jaarabonnement nog steeds niet in MijnNS? (verholpen)

• 17 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 206 Bekeken

Goedendag,

Op 11 oktober is mijn bestelling van een traject-jaarabonnement betaald en verwerkt.
De factuur heb ik z.s.m. nodig om te declareren, maar is nog steeds niet zichtbaar in MijnNS bij 'Facturen'.
Kan ik die per ommegaande krijgen? Ik dacht dat facturen altijd na 24u te downloaden zijn?

Dank alvast!

Iris

This topic has been closed for comments

6 reacties

Beste IrisHartog,

Welkom op het NS serviceforum. Er was vorige week een storing in Mijn NS waardoor klanten facturen niet konden inzien. Die is storing is al wel weer verholpen, je zou de facturen dus wel terug moeten zien. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je gegevens? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Doe ik!
Ik heb dit ook ... en dit is al maanden zo. De factuur ontvang ik pas 5 dagen later?
Afgelopen maandag Traject vrij betaald, dinsdag opgehaald en vrijdag, still no news.
Raar genoeg zie ik onder mijn producten ook niet mijn kaart staan waarop ik het Traject vrij heb gezet.
Mijn factuur staat sinds vanochtend in MijnNS, heeft dus een week geduurd i.p.v. 24 uur.

Vreemd dat je je kaart niet ziet staan onder 'Mijn producten'. Maar staat het product zelf (het abonnement) er wel bij? Daar staat je OV-chipkaartnummer bij, als het goed is.

Ik heb 2 OV-chipkaarten: een waar m'n abonnementen op staan en een met mijn voordeelurenkaart en reizen op saldo. Die kaarten zelf zie ik ook niet los staan, wel de abonnementen en de voordeelurenkaart met het juiste kaartnummer.
Het gekke is dat erboven een derde OV-chipkaart staat... misschien de 'uitgestudeerd'-kaart die ik ooit heb gekregen maar nooit gebruikt?
Hoi daar,

de factuur staat er eindelijk, duurde toch een week. Onder mijn product zie ik ook mijn 2de kaart weer staan.
> Zag je een derde kaart?? Ik vraag me af hoe de ICT mensen dit hele systeem in elkaar hebben gebreid ... :?