Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wil mijn maandelijkse factuur plus reisbeweging voor mijn werkgever in orde maken.

Nu probeer ik in mijn factuur te kijken naar mijn maandelijkse kosten en deze kan ik niet terugvinden.

Zouden jullie mij hierin verder kunnen helpen?

Mijn telefoonnummer ter ondersteuning is ****

Alvast dank.

Goulia Lou

Let erop dat dit forum een openbaar is. Jouw telefoonnummer staat nu dus openbaar. Je kunt dit wijzigen met de drie puntjes onder het bericht. 

Voor deze kwestie kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Je kan-en dat verrast vele nogal, niet via e app op je fone de lopende factuur inzien, mar je moet inloggen met mijnNS via de site. Probeer dat eerst eens voordat je urenland aan de fone gaat hangen naar een service die toch al overbelast is met alle mensen die standepede meteen vergoeding van de storing ZO wensen te verkrijgen

Ik heb een mailbericht ontvangen dat er een factuur klaarstaat van de NS. Als ik inlog met mijn mailadres en wachtwoord staat er geen factuur klaar. Ik heb ruim een half uur een chat gehad met een NS medewerker. Op de simpele vraag waar ik de factuur kan vinden kan men geen duidelijk antwoord gegeven. Ik heb uiteindelijk een link gekregen om het NS-account eenvoudig te activeren. Hoe zo dan? Ik kan gewoon in mijn account, maar de factuur staat er gewoon niet! Helaas nog geen stap verder. Ben inmiddels wel super geïrriteerd. Dit is namelijk niet de eerste keer dat een chat met een NS medewerker nergens toe leidt. Wie kan mij helpen om of inzicht te krijgen in mijn factuur of mij een kopie te mailen? Ik wil namelijk gewoon heel simpel even zien wat er aan mij in rekening wordt gebracht.

Hoi Tycho-B,

De facturen zouden normaal gesproken onder het kopje ‘Betaaloverzicht’ moeten staan. Overigens alleen op de website, niet in de app.
Het komt wel eens voor dat ze daar niet zichtbaar zijn. Dan is er op de een of andere manier geen goede koppeling tussen je account en je abonnement. Dit zou op te lossen moeten zijn door de klanteNService. Maar het maakt wel veel uit wie je te spreken krijgt. Ik had zelf enkele jaren geleden ook wat issues met m'n account. Het was uiteindelijk de derde medewerker die ik sprak die het daadwerkelijk op wist te lossen. De oplossing was overigens wel een ‘reset’ van mijn account, die ik daarna opnieuw moest activeren. Misschien heeft de medewerker die jij sprak dat ook gedaan, en is de link dus wel terecht.

Overigens lijkt er nu ook weer eens een storing te zijn in Mijn NS, dus misschien ligt het daar aan.

Reageer