Factuur niet zichtbaar | NS Community
beantwoord

Factuur niet zichtbaar

  • 5 April 2022
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wil mijn maandelijkse factuur plus reisbeweging voor mijn werkgever in orde maken.

Nu probeer ik in mijn factuur te kijken naar mijn maandelijkse kosten en deze kan ik niet terugvinden.
 

Zouden jullie mij hierin verder kunnen helpen?

Mijn telefoonnummer ter ondersteuning is ****

 

Alvast dank.

 

Goulia Lou

icon

Beste antwoord door JurgenH 5 April 2022, 10:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Let erop dat dit forum een openbaar is. Jouw telefoonnummer staat nu dus openbaar. Je kunt dit wijzigen met de drie puntjes onder het bericht. 

Voor deze kwestie kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Reputatie 7
Badge +1

Je kan-en dat verrast vele nogal, niet via e app op je fone de lopende factuur inzien, mar je moet inloggen met mijnNS via de site. Probeer dat eerst eens voordat je urenland aan de fone gaat hangen naar een service die toch al overbelast is met alle mensen die standepede meteen vergoeding van de storing ZO wensen te verkrijgen

Reageer