beantwoord

Factuur NS-abonnement

Onlangs heb ik een NS kortingsabonnement afgesloten en de OV-kaart ontvangen. Per mail heb ik slechts een bevestiging hiervan gekregen. Kan ik een factuur krijgen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 maart 2016, 08:12

U kunt in Mijn NS bij Mijn facturen een factuur vinden.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +3
U kunt in Mijn NS bij Mijn facturen een factuur vinden.

In mijn facturen zijn de facturen van mijn abonnementen niet opgenomen, deze zou ik wel graag willen ontvangen voor mijn admi.

Hoi BenPoelman en welkom bij de NS Community!

Zie je helemaal geen facturen staan? Dan kan het zijn dat je account niet goed is gekoppeld. Hier kan de klantenservice jou bij helpen.

Badge +3

Bij Facturen in Mijn NS staan alleen incasso’s. Voor de aanschaf van een abbonnement (eventueel met ov-chipkaart erbij) is je iDeal betalingsbewijs de factuur, of desnoods je bankafschrift van die aankoop.

Goed dat je dit nog extra aangeeft Robert B, bedankt!

Beste,

Ik heb ook in augustus een abonnement afgesloten, de facturen zijn nergens te vinden. Wat is hiervoor de oplossing?

Reputatie 7
Badge +3

@Immelda  In MijnNS kun je facturen vinden. Hiervoor kun je een account aanmaken als je die nog niet hebt.

@Immelda  In MijnNS kun je facturen vinden. Hiervoor kun je een account aanmaken als je die nog niet hebt.

Deze heb ik al, en staat gekoppeld met mijn OV kaart. De facturen optie blijft leeg

Badge +3

Er schijnen wat problemen te zijn met facturen van rond of na 22 oktober.

Zie je in Mijn NS wel je Reishistorie, met prijzen erbij? En wat zegt je Startpagina over de kosten die je kunt verwachten?

Zie dit topic, het komt uiteindelijk wel goed dus.

Er schijnen wat problemen te zijn met facturen van rond of na 22 oktober.

Zie je in Mijn NS wel je Reishistorie, met prijzen erbij? En wat zegt je Startpagina over de kosten die je kunt verwachten?

Zie dit topic, het komt uiteindelijk wel goed dus.

Dank voor je antwoord. Ik blijf het even in de gaten houden. Ze staan er sinds augustus nl niet op maar betaal wel. Mn reishistorie en andere gegevens zijn wel te zien! Interessant ;-)

Als je vaker in ons systeem staat (kan voorkomen door verhuizingen etc.) en je account is niet met hetzelfde klantnummer als dat van de contractant van het abonnement dan krijg je de factuur niet te zien. Ik denk dat het een goed idee is om onze klantenservice even mee te laten kijken. 

Reageer