beantwoord

factuur ns flex

• 13 januari 2021
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb mijn abonnement terug gezet naar een ns flex van 0 euro. En nu krijg ik toch een factuur van een dal voordeel abonnement. Terwijl ik een bevestiging van de wijziging en ingangsdatum per mail heb ontvangen. 

icon

Beste antwoord door MoDe 13 januari 2021, 09:28

Was dal voordeel een flex abonnement dan heb je waarschijnlijk omgezet rond de factuurdatum. Het geld wat afgeschreven wordt, krijg je terug. Je hoeft bij een wijziging van flex dal voordeel naar Flex zonder abonnement niet langs de automaat.

Was dal voordeel geen flex maar reizen op saldo dan zul je het abonnement het abonnement van de kaart moeten halen bij een OV automaat, anders blijft deze doorlopen.

Bekijk origineel

3 reacties

Heb je je nieuwe abonnement wel opgehaald bij een automaat?

Nee, moet dat dan? Dat staat niet in de mail aangegeven.

Reputatie 7
Badge +3

Was dal voordeel een flex abonnement dan heb je waarschijnlijk omgezet rond de factuurdatum. Het geld wat afgeschreven wordt, krijg je terug. Je hoeft bij een wijziging van flex dal voordeel naar Flex zonder abonnement niet langs de automaat.

Was dal voordeel geen flex maar reizen op saldo dan zul je het abonnement het abonnement van de kaart moeten halen bij een OV automaat, anders blijft deze doorlopen.

Reageer