beantwoord

factuur openen op telefoon

• 7 januari 2020
  • 8 reacties
  • 172 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Hallo, 

ik zou graag mijn factuur voor mijn abonnement willen openen op mijn telefoon maar nergens staat het kopje facturen, dit is wel het geval wanneer je op je laptop op je account gaat. Zouden jullie mij kunnen vertellen hoe ik dit open of zouden jullie deze optie willen toevoegen op telefoon scherm? Dank 

icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 januari 2020, 13:47

Hallo Beaku en welkom bij de NS Community. 

Binnen de NS Reisplanner app is het niet mogelijk om je facturen in te zien. Binnen de App zit een beperkte versie van het Mijn NS account. Facturen inzien kun je dus alleen in de desktop versie van Mijn NS. 

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Beaku en welkom bij de NS Community. 

Binnen de NS Reisplanner app is het niet mogelijk om je facturen in te zien. Binnen de App zit een beperkte versie van het Mijn NS account. Facturen inzien kun je dus alleen in de desktop versie van Mijn NS. 

Waarom is dit zo slecht geregeld? 
Ik heb mijn factuur nodig om te declareren op werk; op mijn werk computer kan ik de ns site niet openen en op mijn telefoon dus ook niet. Dus ik kan dit gewoon niet goed regelen terwijl het niet moeilijk hoeft te zijn. Of mail in ieder geval de factuur op mijn e-mail, dan kan ik deze openen op mijn telefoon. 
Hopelijk kunnen jullie hier iets aan veranderen. 
groet beatrice 

Reputatie 7
Badge +3

Waarom is dit zo slecht geregeld? 
Ik heb mijn factuur nodig om te declareren op werk; op mijn werk computer kan ik de ns site niet openen en op mijn telefoon dus ook niet. Dus ik kan dit gewoon niet goed regelen terwijl het niet moeilijk hoeft te zijn. Of mail in ieder geval de factuur op mijn e-mail, dan kan ik deze openen op mijn telefoon. 
Hopelijk kunnen jullie hier iets aan veranderen. 
groet beatrice 

Wanneer een app alle functies zou hebben zoals de website heeft, zou de app erg veel ruimte op jouw telefoon nodig hebben. Ik denk dat de meesten daar niet op zitten te wachten.

Voorlopig is een factuur alleen via de website in te zien. Met internet op jouw telefoon kun je de website ook op jouw telefoon bekijken en zo de facturen inzien.

Nee het is dus niet mogelijk om de factuur op je telefoon te zien via het internet. Ik doe dit niet via een app maar ik doe dit gewoon via Safari op mijn telefoon. Daar kan je dus ook niet je factuur inzien. 

Reputatie 7
Badge +3

Nee het is dus niet mogelijk om de factuur op je telefoon te zien via het internet. Ik doe dit niet via een app maar ik doe dit gewoon via Safari op mijn telefoon. Daar kan je dus ook niet je factuur inzien. 

Waarschijnlijk ligt het aan Safari. Misschien kunt ik een andere browser proberen?

Reputatie 7
Badge +4

Op een iPhone kan een andere browser niet, volgens mij. Voor zover ik het kan zien werkt het inderdaad op de desktop wel en op de iPhone niet.

Badge +3

Dat is vreemd, want via login.ns.nl kom je toch gewoon in Mijn NS?

Op een iPhone/iPad kan je ook gewoon Chrome of Firefox installeren volgens mij.

Reputatie 5

Op een iPhone/iPad kan je ook gewoon Chrome of Firefox installeren volgens mij.

dat klopt helemaal

Reageer